Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΣΑΙΑ
DF140A / DF115A / DF100A
Αν ένας κινητήρας με απόδοση είναι ένα ουσιαστικό μέρος της ζωής σας στη βάρκα, τότε χρειάζεστε τον συνδυασμό ποιότητας και αξιοπιστίας.
- DF140A
- DF115A
- DF100A
Μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου και της απόδοσης
Με την κυκλοφορία της νέας γενιάς κινητήρων DF140A, DF115A και DF100A, οι μηχανικοί μας έχουν διαμορφώσει μια τριάδα εξωλέμβιων που προσφέρει μεγάλη οικονομία καυσίμων, χωρίς να θυσιάζει απόδοση. Αυτό έχει επιτευχθεί χρησιμοποιώντας το προηγμένο μας Σύστημα Ελέγχου Καυσίμων.
Μετατρέποντας την ενέργεια σε ταχύτητα
Ο κινητήρας DF150 έχει σχεδιαστεί για να περιστρέφει έλικα μεγαλύτερης διαμέτρου και να έχει μια πιο επιθετική σχέση μετάδοσης. Ο συνδυασμός μεγαλύτερου έλικα και χαμηλότερης σχέσης μετάδοσης προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, γεγονός το οποίο προτιμάται ιδιαίτερα σε σκάφη υψηλής απόδοσης.
Ροπή
Με την επιτάχυνση και την ευελιξία στον κατάλογο των προτεραιοτήτων, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι, ο κινητήρας DF140, με την εξαιρετική αναλογία ισχύος / βάρους του, ήταν ένα από τα μοντέλα που επιλέχθηκαν για να χρησιμοποιηθούν στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012.
Πρωτοποριακή τεχνολογία
Οι κινητήρες DF140A, DF115A και DF100A περιλαμβάνουν σύστημα ανάδρασης αισθητήρα O2, ώστε να υπάρχει καθαρή και σταθερή εκπομπή αερίων. Επιπλέον, οι DF140A και DF115A, επωφελούνται επίσης από έναν αισθητήρα κρούσης, που ανιχνεύει και ελέγχει την ακανόνιστη καύση, επιτρέποντας έτσι στον κινητήρα να λειτουργεί με βέλτιστη απόδοση.
Καθαρότερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία
Η Suzuki χρησιμοποιεί αρκετές προηγμένες τεχνολογίες για την παροχή καθαρότερης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας σύμφωνα με την Οδηγία για τα σκάφη αναψυχής (RCD) - Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έχει λάβει βαθμολογίες τριών αστέρων από την California Air Πίνακας Πόρων (CARB).
Μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου - Μεγιστοποίηση της απόδοσης
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για πιο οικονομικούς κινητήρες, η Suzuki ανέπτυξε και εισήγαγε το πρωτοποριακό Σύστημα Ελέγχου Lean Burn στη σειρά DF140A / 115A / 100A, τα οποία έλαβαν μεγάλη αναγνώριση από τους χρήστες και τα μέσα ενημέρωσης. Το σύστημα προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας, επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί με ένα πιο αποδοτικό μείγμα καυσίμου.Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι ενώ ταξιδεύετε, ο DF140A είναι 14% οικονομικότερος από τον προκάτοχό του, χωρίς να θυσιάζεται καμία από τις αρχικές δυνατότητες του DF140.
Σύστημα Ελέγχου Οξυγόνου
Οι κινητήρες DF140A, DF115A και DF100A είναι εξοπλισμένοι με το σύστημα ελέγχου οξυγόνου το οποίο επιτρέπει καθαρότερες και πιο σταθερές εκπομπές κινητήρα. Επιπλέον ελέγχει την αναλογία αέρα / καυσίμου, σε όλο το εύρος λειτουργίας, παρέχοντας την ιδανική ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα ανεξαρτήτου στροφών.
DOHC 4-Βάλβιδος Κινητήρας
Η Suzuki έχει μακρά ιστορία σχεδιασμού και κατασκευής κινητήρων για μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα και θαλάσσια χρήση. Με βάση αυτή την απαράμιλλη εμπειρία, οι μηχανικοί της Suzuki έχουν σχεδιάσει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα , ο οποίος προσφέρει υψηλή απόδοση ισχύος, υψηλές επιδόσεις, άριστη οικονομία καυσίμου και αποδοτική λειτουργία.
Αποκτήστε τη μέγιστη απόδοση
Οι DF140A / 115A / 100A χρησιμοποιούν ένα ενισχυμένο σύστημα εισαγωγής αέρα που μεγιστοποιεί τη ροή αέρα μέσα στον κινητήρα για μεγαλύτερη απόδοση ισχύος. Για να επιτευχθεί το πλήρες δυναμικό αυτό το σύστημα απαιτεί επίσης μεγαλύτερη απόδοση εξαγωγής καυσαερίων. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, οι κινητήρες σχεδιάζονται με ένα αποτελεσματικό σύστημα εξάτμισης "4 σε 2 σε 1" το οποίο μειώνει την αντίσταση των καυσαερίων κατα την εξαγωγή αφήνοντας τα να κυλήσουν ομαλά εκτός κινητήρα. Αυτός ο σχεδιασμός αυξάνει τη ροπή χαμηλής έως μέσης εμβέλειας και παρέχει την ευρεία ζώνη ισχύος που θέλουν οι χρήστες.Διαθέτουν επίσης κιβώτιο ταχυτήτων δύο σταδίων, το οποίο παρέχει τη ροπή που απαιτείται για την περιστροφή έλικας μεγάλης διαμέτρου. Αυτό γίνεται συνήθως με μεγαλύτερες ταχύτητες ή μεγαλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά η Suzuki έχει χρησιμοποιήσει εδώ και καιρό ένα σύστημα δύο σταδίων που παρέχει την απαιτούμενη ροπή χωρίς να προσθέσει ανεπιθύμητο όγκο ή βάρος στον κινητήρα. Με τελική σχέση μετάδοσης 2,59, αυτές οι εξωλέμβιες παράγουν αρκετή ροπή με αποτέλεσμα την γρήγορη επιτάχυνση.
Αισθητήρας Κρούσης (DF140A/115A)
Οι DF140A και DF115A είναι οι πρώτοι τετρακύλινδροι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki που διαθέτουν αισθητήρα κρούσης. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιείται για την ανίχνευση και τον έλεγχο της ανώμαλης καύσης επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί με βέλτιστη απόδοση. Επιπλέον αυξάνει την ανθεκτικότητα του κινητήρα και συμβάλλει στη μέγιστη απόδοση.
Ηλεκτρονική Εισαγωγή Καυσίμων Πολλαπλών Σημείων
Το Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection είναι το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου της Suzuki που βρίσκεται στους εξωλέμβιους της Suzuki από το DF40A έως το DF 300A. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή 32-bit στη μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου για την παρακολούθηση ζωτικών δεδομένων λειτουργίας που συλλέγονται από μια σειρά αισθητήρων που βρίσκονται σε κρίσιμες περιοχές του κινητήρα. Η επεξεργασία αυτών των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα τη βέλτιστη ποσότητα και τον ακριβή χρονισμό του καυσίμου που πρόκειται να εγχυθεί υπό υψηλή πίεση στο θάλαμο καύσης. Τα οφέλη περιλαμβάνουν ομαλότερη και ταχύτερη επιτάχυνση, απόλυτη απόκριση του γκαζιού, μέγιστη οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων και γρήγορες και αξιόπιστες εκκινήσεις.
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού
Το νερό στο καύσιμο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα που περιλαμβάνουν κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση. Το Σύστημα Ανίχνευσης Νερού της Suzuki έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τον κινητήρα από την υγρασία στο καύσιμο, χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό, και ειδοποιεί τον χειριστή με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.
Σύστημα Suzuki Troll Mode (Προαιρετικό)
Αυτό το σύστημα παρέχει καλύτερο έλεγχο της ταχύτητας του κινητήρα σε χαμηλές στροφές , διατηρώντας το σκάφος σε σταθερή ταχύτητα κατά τη διάρκεια της πλεύσης. Όταν το σύστημα είναι ενεργοποιημένο, οι στροφές του κινητήρα ελέγχονται με έναν ανεξάρτητο διακόπτη ελέγχου που ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα σε βήματα των 50rpm σε ένα εύρος που εκτείνεται από το ρελαντί έως το 1200rpm.Εκτός από τον διακόπτη ελέγχου, ο οποίος μπορεί να τοποθετηθεί σχεδόν οπουδήποτε στην κονσόλα, το σύστημα περιλαμβάνει ένα στροφόμετρο και είναι συμβατό με τα ψηφιακά όργανα SMIS της Suzuki ή τους αναλογικούς μετρητές διπλής κλίμακας
Λαγουδέρα (Προαιρετικό)
Διαθέσιμη μόνο στους DF115A και DF100A , αυτή η λαβή είναι εργονομικά σχεδιασμένη μέσω υπολογιστή ο οποίος προσομοίωνει τις κινήσεις του σώματος, του βραχίονα και των ματιών του χειριστή για τη βελτιστοποίηση της τοποθέτησης της λαγουδέρας, των διακοπτών και του δείκτη με σκοπό την παροχή ευκολότερου και πιο άνετου χειρισμού του κινητήρα.Η λαγουδέρα είναι επίσης εργονομικά σχεδιασμένη έτσι ώστε να παρέχει άνετη αίσθηση είτε λειτουργεί με το αριστερό είτε με το δεξί χέρι.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF140A *3 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 179, X: 184 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,044 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 103.0 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,600-6,200 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 5.5 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 40A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
15"-25" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF115A *3 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 182, X: 187 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,044 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 84.6 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 5.5 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 40A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
GEAR SHIFT | F-N-R |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
15"-25" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF100A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L: 508, X: 635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg*1 | L: 182, X: 187 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,044 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 73.6 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 5.5 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 40A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
15"-25" |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
- Διαθέσιμο μοντέλο επιλογής περιστροφής.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή