Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΣΑΙΑ
DF140BG / DF115BG
Χρήση τελευταίας τεχνολογίας, με την αξιοπιστία & την εξοικονόμηση καυσίμου των DF140A/115A
- DF140BG
- DF115BG
Τεχνολογία Drive By Wire
- Οι εντολές λειτουργίας μεταδίδονται από το χειριστήριο στον εξωλέμβιο μέσω ηλεκτρικού σήματος, και όχι μέσω παραδοσιακών ντιζών ελέγχου.
Πλεονεκτήματα
- Ομαλή Αλλαγή Σχέσεων & Λειτουργίας
- Εύκολος Έλεγχος Πλεύσης
- Αυξημένη Αποδοτικότητα Καυσίμων
- Πολυτελές Χειριστήριο
Εύκολη Συντήρηση
- Ειδικά σχεδιασμένο για εύκολη συντήρηση προς όφελος των πελατών μας
Πλεονεκτήματα
- Εύκολα προσβάσιμο φίλτρο λαδιού: Μπορεί να αντικατασταθεί απλά ανοίγοντας το προστατευτικό καπάκι
- Συλλέκτης διαρροής λαδιού: Έχει τοποθετηθεί ειδικό δοχείο για τη συλλογή τυχόν διαρροών λαδιού κατά την αλλαγή φίλτρου
- Μετρητής στάθμης λαδιού: Δυνατότητα χρήσης σωλήνα αλλαγής λαδιού διαμέτρου Φ15
- Εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού
- Συλλέκτης υπολειμμάτων λαδιού & Μετρητής στάθμης λαδιού
Υψηλή Αντοχή
Βελτιωμένο Κιβώτιο Ταχυτήτων
- Βελτιώνοντας τη διέλευση λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι περιστροφές των γραναζιών δημιουργούν αρνητική πίεση που ενισχύει την κυκλοφορία του λαδιού.
Πλεονέκτημα
- Χαμηλώνει τη θερμοκρασία του λαδιού και συμβάλλει στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των γραναζιών.
- Κιβώτιο Ταχυτήτων (κάτοψη)
- Κιβώτιο Ταχυτήτων (πλαϊνή όψη)
Δυναμικός & Ομαλός Σχεδιασμός
- ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
-
*1 Διαθέσιμο με σύστημα SMD ή SMG
- ΕΥΚΟΛΙΑ & ΑΝΕΣΗ
-
*2 Διαθέσιμο με σύστημα SMD, SMG ή με πίνακα διακόπτη λειτουργίας Troll
ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Ανασχεδιασμένο Σύστημα Εισαγωγής Αέρα
- Το σύστημα εισαγωγής αέρα επανεξετάστηκε
Πλεονεκτήματα
- Παρέχει υψηλότερη απόδοση ισχύος
- Αυξημένη ικανότητα απομάκρυνσης νερού από τον αέρα που λαμβάνεται κάτω από το κάλυμμα
- Μείωση στη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα
Άμεση Εκκίνηση
- Ενσωμάτωση πηνίων ανάφλεξης στα καλύμματα των μπουζί
Πλεονεκτήματα
- Μειώνει τον αριθμό των εξαρτημάτων και απλοποιεί το σύστημα καλωδίωσης
- Η αφαίρεση του καλωδίου υψηλής τάσης επιτρέπει στην ανάφλεξη να παράγει σπινθήρα αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της καύσης
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού
- Βοηθάει να προστατευτεί ο κινητήρας από εισροή νερού στα καύσιμα
- Χρησιμοποιεί μεγαλύτερο φίλτρο καυσίμων από τις DF140A/115A
- Βελτιστοποιημένη θέση φίλτρου καυσίμων
Πλεονεκτήματα
- Αποφυγή εισροής νερού στα καύσιμα
- Αυξημένη Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία
- Εύκολη αντικατάσταση φίλτρου καυσίμων
- Μεγαλύτερο Φίλτρο Καυσίμων
Περισσότερα Χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην Ανθεκτικότητα
- Αντλία Καυσίμων μεγάλης χωρητικότητας: Ικανή να εγκατασταθεί σε διαφορετικούς τύπους σκαφών
- Βελτιστοποιημένη θέση αισθητήρα οξυγόνου: Αυξημένη Ανθεκτικότητα
- Χρησιμοποιεί μπουλόνια ανθεκτικά στη σκουριά με επίστρωση ψευδαργύρου: Αυξημένη Ανθεκτικότητα
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Υψηλή Σχέση Συμπίεσης
- Για να επιτευχθεί ο βέλτιστος συνδυασμός, εισαγωγής αέρα και εμβόλου , έχει γίνει προσομοίωση σε πάνω από 1000 διαφορετικούς συνδυασμούς σχημάτων των μερών του κινητήρα, δοκιμάστηκαν διεξοδικά και κατόπιν επιλέχθηκαν με πολύ μεγάλη προσοχή τα καταλληλότερα μέρη.
Πλεονεκτήματα
- Επιτεύχθηκε Σχέση Συμπίεσης 10.6, που συνεισφέρει στην υψηλή ροπή.
Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας
- Η κεφαλή του κινητήρα είναι τοποθετημένη πιο κοντά στο εμπρόσθιο μέρος, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός.
Πλεονεκτήματα
- Λιγότεροι κραδασμοί
- Πιο συμπαγής
- Σταθερότερη πηδαλιούχηση
Μετάδοση Κίνησης 2 Σταδίων
- Το σύστημα που ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων.
Πλεονεκτήματα
- Υψηλή ροπή ακόμα και με μεγάλα φορτία.
- Αρκετά ισχυρή για να περιστρέφει και μεγαλύτερες προπέλες.
ΕΥΚΟΛΙΑ & ΑΝΕΣΗ
Αθόρυβη Λειτουργία
- Καταστολή θορύβου εισαγωγής με σιγαστήρα, που κάνει πιο ήσυχη την λειτουργία του εξωλέμβιου.
Πλεονεκτήματα
- Λιγότερος θόρυβος, που κάνει την πλεύση πιο απολαυστική.
Επιδόσεις Εναλλάκτη
- Νέος σχεδιασμός συστήματος εξαερισμού που ψύχει καλύτερα τα πηνία.
Πλεονεκτήματα
- 3Amp καλύτερη απόδοση εναλλάκτη στο ρελαντί, που είναι σχεδόν ισοδύναμο τω απαιτήσεων των SMD12/SMD16.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σύστημα Ελέγχου καύσης φτωχού μίγματος
- Το Σύστημα Ελέγχου Lean Burn παρέχει το κατάλληλο μείγμα καυσίμου και αέρα, ανάλογα με της συνθήκες πλεύσης.
Πλεονεκτήματα
- Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμων σε όλες τις ταχύτητες, ειδικά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.
- Fuel is saved and gasoline costs are cut thanks to improved fuel economy.
- Δεδομένα βασισμένα στα αποτελέσματα δοκιμών της SUZUKI.
* Τα δεδομένα καυσίμων μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF140BG |
---|---|
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ mm | L:511 / X:638 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικό |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 188, X: 192 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πολλαπλών Σημείων, Ηλεκτρικό, Διαδοχικής Έγχυσης Καυσίμου |
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,045 |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ kW | 84.6 / 103 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,600-6,200 |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ | Ηλεκτρονικό Χειριστήριο |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 5.5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 / AKI87 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Ελαστικές Βάσεις |
ΑΝΑΚΛΗΣΗ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Μέσα από την προπέλα |
ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βαθμίδα) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF115BG |
---|---|
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ mm | L:511 / X:638 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Ηλεκτρικό |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | L: 190, X: 194 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Πολλαπλών Σημείων, Ηλεκτρικό, Διαδοχικής Έγχυσης Καυσίμου |
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,045 |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.6 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 86 x 88 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ kW | 84.6 / 103 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ | Ηλεκτρονικό Χειριστήριο |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 5.5 |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | RON91 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ | 20A/700rpm , 40A/6000rpm |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Ελαστικές Βάσεις |
ΑΝΑΚΛΗΣΗ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.59:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Μέσα από την προπέλα |
ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βαθμίδα) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή