Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ V6 & ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
DF175AP / DF150AP
Οι υψηλές επιδόσεις και οι δυνατότητες τοποθετούν το νέο DF175AP / 150AP σε υψηλότερη θέση από τα υπόλοιπα.
- DF175AP
- DF150AP
Τεχνολογία Επιλεκτικής Περιστροφής της Suzuki
Η Τεχνολογία Επιλεκτικής Περιστροφής της Suzuki, η πρώτη τεχνολογία στον κόσμο που επιτρέπει τη αλλαγή της κατεύθυνσης περιστροφής του έλικα, υιοθετείται για πρώτη φορά στην κατηγορία τους. Με την εγκατάσταση δύο ή περισσότερων εξωλέμβιων κινητήρων σε ένα σκάφος, μπορούν να μετατραπούν σε αντίθετη περιστροφή, αλλάζοντας την λειτουργία κατεύθυνσης και εγκαθιστώντας έλικα αντίθετης περιστροφής * 1.
- Συμβουλευτείτε τον αντιπρόσωπό σας πριν αλλάξετε την τυπική περιστροφή προς αντιστροφή (ή αντίστροφα).
Ο προαιρετικός σύνδεσμος και η πρόσθετη έλικα χρειάζονται για να αλλάξουν την περιστροφή των εξωλέμβιων.
Suzuki Precision Control
Τα ακριβή χειριστήρια γκαζιού με ομαλότερη, άμεση ανταπόκριση πραγματοποιούνται με την υιοθέτηση του συστήματος Suzuki Precision Control, ένα τεχνολογικά προηγμένο σύστημα ελέγχου, που βασίζεται σε υπολογιστή, το οποίο αντικαθιστά τα καλώδια ελέγχου του μηχανικού ελέγχου, που βρίσκονται σε συμβατικά συστήματα ελέγχου, με την ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει την πηγή τριβής και αντίστασης. Όταν συνδυάζεται με το Σύστημα Ελέγχου Καυσαερίων της Suzuki, επιτυγχάνεται βελτίωση στην οικονομία καυσίμου, σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, από τη χαμηλή ταχύτητα έως τις υψηλές στροφές.
- Ο τετρακύλινδρος κινητήρας "Big Block" της Suzuki έχει μεγάλο κυβισμό 2.867cm3 και υψηλό λόγο συμπίεσης, για να παράγει 129.0kW (175PS) και 110.0kW (150PS), για εντυπωσιακή επιτάχυνση και μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλές στροφές.
- Οι αισθητήρες Knock , O2 και το σύστημα ανίχνευσης νερού, παρέχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία λειτουργίας.
- Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT), αυξάνει τη ροπή χαμηλής έως μέσης εμβέλειας, για μεγαλύτερη επιτάχυνση.
- Το Multi-Stage Induction System βελτιώνει τις επιδόσεις στις υψηλές στροφές.
- Το φίλτρο αέρα μειώνει περαιτέρω τον θόρυβο λειτουργίας για έναν πιο ήσυχο κινητήρα.
- Το σύστημα Keyless Start προσφέρει εύκολη εκκίνηση χωρίς άγχος. Επιπλέον λειτουργεί ως σύστημα ασφαλείας για την αποτροπή κλοπής.
- Το ματ-περλέ μαύρο χρώμα και τα τρισδιάστατα σύμβολα δημιουργούν μια εκλεπτυσμένη εμφάνιση.
Προηγμένη τεχνολογία για απόδοση
Big Block—Κινητήρας Υψηλής Απόδοσης
Οι DF175AP / 150AP είναι εξοπλισμένοι με 4 κυλίνδρους, με συνολικό κυβισμό 2.867cm3. Το μπλοκ ολοκληρώνεται με μια κεφαλή ισχύος DOHC που παρέχει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο για υψηλή απόδοση. Ενώ ο μεγάλος κυβισμός επιτρέπει τόσο την εξαιρετική επιτάχυνση όσο και την ταχύτητα, οι μηχανικοί μας διασφαλίζουν ότι οι τελικές διαστάσεις του εξωλέμβιου είναι όσο το δυνατόν πιο συμπαγείς και ελαφρές.
Και οι δύο εξωλέμβιες διαθέτουν μερικές από τις καλύτερες προηγμένες τεχνολογίες της Suzuki που έχουν αναπτυχθεί για να επεκτείνουν την απόδοση του κινητήρα.
Υψηλός λόγος συμπίεσης 10,2: 1 και ο μεγαλύτερος στην κλάση τους κυβισμός*2
Η συμπίεση και η χωρητικότητα παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόδοση και την ισχύ. Ο κυβισμος έχει άμεση επίδραση στην επιτάχυνση και τη ροπή, επομένως μια μεγαλύτερη χωρητικότητα γενικά θα αποφέρει περισσότερα. Υψηλότερες αναλογίες συμπίεσης επιτρέπουν στον κινητήρα να αποκτήσει μεγαλύτερη απόδοση από τη διαδικασία καύσης με αποτέλεσμα αισθητές βελτιώσεις στην απόδοση και την ισχύ. Βασιζόμενοι στην εμπειρία μας στην κατασκευή αγωνιστικών κινητήρων για μηχανοκίνητα αθλήματα, οι μηχανικοί της Suzuki συνδύασαν την χωρητικότητα 2.867cm3 με την αναλογία συμπίεσης 10,2: 1 με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ισχύ και τις καλύτερες επιδόσεις.
*2:από τον Αύγουστο, 2016.
Σύστημα Επιλεκτικής Περιστροφής
Τα μεγάλα σκάφη που είναι εφοδιασμένα με πολλαπλούς εξωλέμβιους κινητήρες ζευγαρώνουν γενικά μια τυποποιημένη εξωτερική περιστροφή με ένα μοντέλο αντίθετης περιστροφής για να διατηρήσουν το σκάφος σε ευθεία γραμμή . Μόλις απαιτηθεί η αγορά ενός ειδικού μοντέλου αντίθετης περιστροφής, η πρωτοποριακή τεχνολογία Selective Rotation της Suzuki εξαλείφει αυτή την ανάγκη, ενσωματώνοντας ένα ειδικό ενοποιημένο σχέδιο γραναζιών, άξονα και ρουλεμάν στο πόδι, που επιτρέπουν στο εξωλέμβιο να λειτουργεί αξιόπιστα και αποτελεσματικά προς οποιαδήποτε κατεύθυνση . Διατίθεται και στις δύο λειτουργίες DF175AP και DF150AP, ενώ η αντίστροφη περιστροφή απαιτεί έναν προαιρετικό διακόπτη ενεργοποίησης που συνδέεται με ένα κύκλωμα στο εσωτερικό του χώρου του κινητήρα, καθώς και με την εγκατάσταση μιας έλικας αντίθετης περιστροφής
*1:Συμβουλευτείτε τον αντιπρόσωπό σας πριν αλλάξετε την τυπική περιστροφή προς αντιστροφή (ή αντίστροφα).
Ο προαιρετικός σύνδεσμος και η πρόσθετη έλικα χρειάζονται για να αλλάξουν την περιστροφή των εξωλέμβων.
Σύστημα Ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα
Οι DF175AP / DF150AP έχουν ένα μοντέρνο σχεδιασμό, που δίνει μια πρωτοποριακή εμφάνιση. Ο σχεδιασμός όμως δεν είναι μόνο για εμφάνιση. Ενσωματωμένο κάτω απο το κάλυμμα ένα σύστημα ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα που παρέχει ψυχρότερο αέρα κατευθείαν στον κινητήρα με αποτέλεσμα μεγαλύτερη επιτάχυνση και ταχύτητα.
Προηγμένη τεχνολογία για απόδοση και ομαλή λειτουργία
Σύστημα Precision Control
Το Suzuki Precision Control είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου που αντικαθιστά τα συρμάτινα καλώδια ελέγχου που βρίσκονται σε συμβατικά συστήματα ελέγχου με ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει τις τριβές. Ενώ απολαμβάνετε ομαλή λειτουργία γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων με ελάχιστη τριβή, ο υπολογιστής του συστήματος επεξεργάζεται και μεταδίδει εντολές σε πραγματικό χρόνο στους ενεργοποιητές του κινητήρα που παρέχουν ακριβή έλεγχο της πεταλούδας με ομαλότερηκαι πιο άμεση ανταπόκριση. Αυτό είναι πιο εμφανές στην περιοχή χαμηλών στροφών, όπου η λειτουργία είναι αισθητά ομαλή και ακριβής. Όταν συνδυάζεται με το Σύστημα Ελέγχου Καυσαερίων Suzuki, επιτρέπει τον έλεγχο της ροής καυσίμου και αέρα για να αυξήσει το όριο της ελεγχόμενης κλίμακας περιστροφής, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών. Το Suzuki Precision Control διαθέτει επίσης ενσωματωμένα συστήματα που προστατεύουν τον κινητήρα και καταπολεμούν τις ζημιές που οφείλονται σε κακό χειρισμό και ο σχεδιασμός και η απλή καλωδίωση καθιστούν την εγκατάσταση εύκολη, μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο για τοποθέτηση και ρύθμιση.
Το σύστημα προσφέρει έλεγχο ακριβείας για μονές, διπλές, τριπλές ή τετραπλές εγκαταστάσεις καθώς και dual station.
Σύστημα Ελέγχου Lean Burn
Το σύστημα ελέγχου Lena Burn της Suzuki είναι ένα έξυπνο σύστημα παράδοσης καυσίμων που επιτυγχάνει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου καθιστώντας τους ήδη αποδοτικούς από πλευράς καυσίμου τετράχρονους κινητήρες ακόμη πιο οικονομικούς . Παρακολουθώντας τις επιδόσεις του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας σε πραγματικό χρόνο, το σύστημα χρησιμοποιεί την ενσωματωμένη μονάδα ECM 32-bit για να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να παραδώσει ένα πιό ακριβές μείγμα καυσίμου σε όλο το εύρος λειτουργίας του εξωλέμβιου κινητήρα. Τα αποτελέσματα δείχνουν σημαντικές βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλη τη ζώνη ισχύος, συμπεριλαμβανομένου του εύρους πλεύσης όπου χρησιμοποιείται ο κινητήρας κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.
Σύστημα Αντιστάθμισης Βάρους
Ένα από τα εγγενή χαρακτηριστικά που είναι κοινά για τους τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά όταν λειτουργούν σε υψηλές στροφές ανά λεπτό είναι ένας δευτερεύων κραδασμός ο οποίος ευθυγραμμίζεται κατευθείαν με τις κινήσεις του εμβόλου. Για να εξουδετερωθεί αυτή η δόνηση, οι μηχανικοί της Suzuki χρησιμοποιούν ένα δευτερεύον σύστημα εξισορρόπησης που αντισταθμίζει την κίνηση του εμβόλου με οριζόντια κίνηση. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εξισορροπητής χωρίζεται σε αριστερό και δεξιό τμήμα κάθε ένα από τα οποία περιστρέφεται σε αντίθετη κατεύθυνση με διπλάσια ταχύτητα του στροφαλοφόρου άξονα, αντισταθμίζοντας αποτελεσματικά τους δευτερεύοντες κραδασμούς και επιτυγχάνοντας ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα.
Σύστημα Ελέγχου Οξυγόνου
Ένας πολύ σημαντικός αισθητήρας για το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου, το σύστημα ελέγχου ανάδρασης O2 παρέχει ακριβείς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, τις οποίες χρησιμοποιεί η ECU για τη διαχείριση του λόγου καυσίμου / αέρα, καθώς αλλάζουν οι συνθήκες λειτουργίας. Χρησιμοποιείται σε πολλά από τα κορυφαία εξωλέμβια της Suzuki, το σύστημα ελέγχου O2 βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης απόδοσης λειτουργίας του κινητήρα σε όλη την πλήρη λειτουργική περιοχή του κινητήρα.
Σιγαστήρας
Το σύστημα εξάτμισης του κινητήρα είναι μια πολύ γνωστή πηγή θορύβου κινητήρα, αλλά μια άλλη, συχνά παραβλεφθείσα πηγή, είναι η πολλαπλή εισαγωγής. Ο αέρας που αναρροφάται στην πολλαπλή εισαγωγής με υψηλές ταχύτητες μπορεί να δημιουργήσει έναν σκληρό ήχο. Το DF175AP / DF150AP διαθέτει ενσωματωμένο ανιχνευτή εισόδου αέρα, ο οποίος μειώνει την εν λόγω λειτουργία θορύβου, κανοντάς τους εξαιρετικά ήσυχους.
Αισθητήρας κρούσης
Ο αισθητήρας κρούσης παρακολουθεί την καύση για να παρέχει στην ECM τις πληροφορίες που απαιτούνται για την ακριβή διαχείριση του χρονισμού του κινητήρα για βέλτιστη απόδοση. Εκτός από τη μεγιστοποίηση της εξόδου ισχύος, το σύστημα συμβάλλει επίσης στην αύξηση της ανθεκτικότητας του κινητήρα.
Ειδικές Βάσεις Κινητήρα
Τόσο ο DF175AP όσο και ο DF150AP ενσωματώνουν ένα συνδυασμό μαλακών και υψηλής ώσης ελαστικών στηρίξεων και στις δύο άνω και κάτω βάσεις για να μειώσουν τις κραδασμούς του κινητήρα και να εξασφαλίσουν σταθερή λειτουργία. Οι ελαστικές βάσεις μαλακού τύπου χρησιμοποιούνται για να απορροφούν τους κραδασμούς που παράγονται στο ρελαντί μέσα από 2.000 σ.α.λ. ενώ τα υψηλής αντοχής λαστιχένια στηρίγματα παρέχουν σταθερή λειτουργία υπό υψηλά φορτία αυξάνοντας την ισχύ και την απόδοση.
Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων (VVT)
Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται σε πολλούς από τους κορυφαίους εξωλέμβιους κινητήρες της Suzuki για να προσφέρει υψηλές επιδόσεις , διατηρώντας ταυτόχρονα τα οφέλη που παρέχει η τετράχρονη τεχνολογία. Το VVT χρησιμοποιείται για να αλλάξει το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής μέσω του χρονισμού του εκκεντροφόρου άξονα . Σε συνδιασμό, με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του κινητήρα, το VVT παρέχει ροπή χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας για πιο δυνατή επιτάχυνση. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα αφήνοντας σας να απολαύσετε τη δύναμη και την απόδοση.
Αθόρυβη Λειτουργία
Οι τετράχρονοι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki έχουν αναγνωριστεί για την εξαιρετικά ήσυχη λειτουργία τους. Οι μηχανικοί της Suzuki προχωρούν σε μεγάλο βαθμό ενσωματώνοντας μεθόδους σχεδιασμένες να διατηρούν την λειτουργία του κινητήρα όσο πιο ήσυχη γίνεται
Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)
Η επίτευξη της σωστής ποσότητας αέρα στον κύλινδρο έχει μεγάλη επίδραση στην απόδοση.Η λειτουργία σε υψηλές ταχύτητες απαιτεί συνήθως μεγαλύτερη ποσότητα αέρα, και αντίστοιχα οι μικρότερες ταχύτητες, λιγότερο . Το σύστημα εισαγωγής πολλαπλών σταδίων της Suzuki ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες χρησιμοποιώντας δύο σωλήνες πολλαπλής εισαγωγής ανά κύλινδρο για να εξασφαλίσει ότι ο κινητήρας λαμβάνει τη σωστή ποσότητα αέρα. Καθώς οι στροφές αυξάνουν, οι βαλβίδες ανοίγουν στους σωλήνες άμεσης εισαγωγής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την γρηγορότερη και χωρίς αντίσταση εισαγωγή περισσοτερου αέρα στον κύλινδρο και κατ'επέκταση τις καλύτερες επιδόσεις του κινητήρα στην λειτουργία σε μεγάλες ταχύτητες.
Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας
Πρωτοποριακά από τη Suzuki, η χρήση του άξονα μετάδοσης κίνησης σε τετράχρονους εξωλέμβιους έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό για τη μείωση του μεγέθούς τους . Αυτή η τεχνολογία βρήσκεται σε όλους τους κινητήρες σειράς DF70A και πάνω, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους τους προς τα μπροστά. Ενώ ο σχεδιασμός συμβάλλει σημαντικά στην συνολική εργονομία του κινητήρα και την αυξημένη απόδοση ισχύος, μετακινεί επίσης τον άξονα αδράνειας του κινητήρα, με αποτέλεσμα την μείωση των κραδασμών. Παρέχοντας μια τελική σχέση μετάδοσης 2,50: 1 - η μεγαλύτερη που μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία τους - προσφέρει ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση και μεγαλύτερες ταχύτητες.
- Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν μέσω εσωτερικών δοκιμών υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)
Εξελιγμένα Ηλεκτρονικά και Σχεδιασμός Λαμβάνοντας υπόψη την Ευκολία
Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα (ECM) 32-Bit
Τόσο ο DF175AP όσο και ο DF150AP χρησιμοποιούν μια ECM 32-bit (ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου κινητήρα) που παρέχει έλεγχο ακριβείας στη λειτουργία του κινητήρα, ιδιαίτερα στα συστήματα ανάφλεξης και παροχής καυσίμου. Αυτός ο ισχυρός ενσωματωμένος υπολογιστής παρακολουθεί και επεξεργάζεται βασικά δεδομένα που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο από μια σειρά αισθητήρων τοποθετημένων σε περιοχές ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του κινητήρα. Αυτοί οι αισθητήρες περιλαμβάνουν τον αισθητήρα απόλυτης πίεσης πολλαπλής, τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής, τον αισθητήρα θέσης αλλαγής ταχυτήτων, τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας, τον αισθητήρα θερμοκρασίας τοίχου του κυλίνδρου, τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου και τον αισθητήρα θερμοκρασίας πολλαπλής εξαγωγής. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, ο υπολογιστής παρέχει έλεγχο ακριβείας στα συστήματα ανάφλεξης και καυσίμου του κινητήρα διατηρώντας τον βέλτιστο σπινθήρα και την παροχή καυσίμου υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας.
Εναλλάκτες Υψηλής Απόδοσης
Τα σημερινά σκάφη είναι εξοπλισμένα με ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών που απαιτούν άφθονη ροή ενέργειας για να τους κρατήσει σε λειτουργία. Έχοντας αυτό υπόψη, οι μηχανικοί της Suzuki έχουν εξοπλίσει τους DF175AP και DF150AP με έναν εναλλάκτη που παράγει την πλειοψηφία της μέγιστης ισχύος 44Α (12V) με τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλή ισχύ 1,000 σ.α.λ. για τις περισσότερες περιστάσεις.
Ηλεκτρονική Εισαγωγή Καυσίμων Πολλαπλών Σημείων
Η Suzuki πρωτοστάτησε στη χρήση ηλεκτρονικής έγχυσης καυσίμου σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες με την κυκλοφορία του αρχικού DF70 / 60 το 1997. Το σύστημα αυτό τροφοδοτεί κάθε έναν από τους κυλίνδρους του κινητήρα με ένα βελτιστοποιημένο μίγμα καυσίμου και αέρα που εισάγεται στον κύλινδρο σε υψηλή πίεση σύμφωνα με εντολές από τον υπολογιστή 32-bit του εγκεφάλου. Το σύστημα προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, καλύτερη επιτάχυνση και μειωμένες εκπομπές ρύπων που πληρούν τις προδιαγραφές.Συμμορφώνεται επίσης με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα σκάφη αναψυχής (RCD), την Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έλαβε βαθμολογία 3 αστέρων από το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνια (CARB).
Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί*3
Το καινούργιο σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί από τη Suzuki χρησιμοποιεί ένα είδικό μπρελόκ που μεταδίδει έναν κωδικό πρόσβασης στο σύστημα εκκίνησης του κινητήρα. Όσο έχετε το μπρελόκ, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να στέκεστε σε απόσταση ενός μέτρου από την κονσόλα, να συνδέσετε το καλώδιο του διακόπτη έκτακτης ανάγκης, να ενεργοποιήσετε τον κεντρικό διακόπτη και να ξεκινήσετε το εξωλέμβιο κινητήρα με το πάτημα ενός κουμπιού. Με το κλειδί που παραμένει ασφαλές στην τσέπη σας, το σύστημα προσφέρει απλή, αβίαστη λειτουργία μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο απώλειας κλειδιού.
*3:Η διαθεσιμότητα ενδέχεται να διαφέρει σε ορισμένες περιοχές. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της Suzuki.
Υδρόψυκτος ρυθμιστής τάσης με απομονωτές
Οι υδρόψυκτοι ρυθμιστές τάσης οι οποίοι είναι ενσωματωμένοι και στα δύο μοντέλα διασκορπίζουν τη θερμότητα στο ρυθμιστή για να βελτιώσουν την ανθεκτικότητα.Το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας ενσωματώνει επίσης μια λειτουργία απομόνωσης που επιτρέπει τη χρήση δύο μπαταριών.Το σύστημα κατανέμει το ηλεκτρικό ρεύμα σε δύο κυκλώματα και έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει την κύρια μπαταρία σε περίπτωση που η δευτερεύουσα μπαταρία αδειάσει.
Κουτί Ασφαλειών
Οι ασφάλειες για το ηλεκτρικό σύστημα του κινητήρα στεγάζονται σε κουτί ασφαλειών που βρίσκεται στο πλάι του . Αυτός ο σχεδιασμός διατηρεί το εξωτερικό του κινητήρα απλό ενώ παράλληλα παρέχει εύκολη πρόσβαση.
Σύστημα Ορίου Κλίσης
Για την προστασία του σκάφους και του κινητήρα από ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά την κλίση του κινητήρα, και οι δύο εξωλέμβιοι διαθέτουν ενσωματωμένο διακόπτη ορίου κλίσης που ρυθμίζει ο χρήστης και αποτρέπει την κλίση του κινητήρα πέρα από ένα προκαθορισμένο σημείο.
Διπλές Θύρες Καθαρισμού Κινητήρα
Με την πάροδο του χρόνου, το αλάτι, η άμμος και η συσσώρευση ρύπων μπορούν να περιορίσουν τη ροή στο σύστημα ψύξης προκαλώντας ζημιά. Για να αποφευχθεί αυτή η συσσώρευση, και τα δύο εξωλέμβια είναι εφοδιασμένα με δύο θυρίδες καθαρισμού που κάνουν το ξέπλυμα του συστήματος ψύξης όσο το δυνατόν πιο εύκολο. Με τις δυο αυτές θύρες θα έχετε πάντα εύκολη πρόσβαση στο σύστημα έκπλυσης, είτε το σκάφος βρίσκεται μέσα ή έξω από το νερό.
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού
Το νερό στο καύσιμο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα που περιλαμβάνουν κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση. Το Σύστημα Ανίχνευσης Νερού Suzuki έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τον κινητήρα από την υγρασία του καυσίμου χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό για να ειδοποιήσει τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο. Το φίλτρο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας επιτρέπει να ελέγχετε οπτικά το νερό.
Αντιδιαβρωτική επεξεργασία Suzuki
Όλοι οι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki είναι ειδικά διαμορφωμένοι με αντιδιαβρωτική επεξεργασία. Εφαρμόζοντας το αντιδιαβρωτικό επάνω στο μέταλλο, επιτρέπεται η ένωση των υλικών, αντιδιαβρωτικού και αλουμινίου, δημιουργώντας μια πανάκεια ενάντια στη διάβρωση.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF175AP*6 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L:508, X:635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *4 | L:236, X:241 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,867 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 97 × 97 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 129.0 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,500-6,100 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 8.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 44A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.50:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R (Drive-by-Wire) |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*5 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
15"-27.5" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF150AP*6 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L:508, X:635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *4 | L:236, X:241 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,867 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 97 × 97 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 110.0 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 8 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 44A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.50:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R (Drive-by-Wire) |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *5 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
15"-27.5" |
*4:Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
*5:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
*6:Μοντέλο επιλογής περιστροφής.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή