Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ V6 & ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
DF200A
Ταξιδέψτε άνετα και απολαύστε τους ήχους της φύσης, όχι της μηχανή σας.
- DF200A
Σύστημα Ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα
Ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα, σχεδιάστηκε για να παρέχει διαρκώς ψυχρότερο αέρα στo εσωτερικό, ενώ μια κεφαλή ισχύος DOHC τεσσάρων βαλβίδων, ανά κύλινδρο, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, επιτρέπει στον κινητήρα να "αναπνέει", ώστε να αυξάνει αποτελεσματικότερα την επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα. Επιπλέον, το σύστημα ψεκασμού καυσίμων και η τεχνολογία Lean Burn της Suzuki, προσφέρει επιπλέον οικονομία καυσίμων.
Big Block - Υψηλής απόδοσης Κινητήρας
Με τον DF200A, ο στόχος μας ήταν να κατασκευάσουμε έναν εξωλέμβιο κινητήρα που να παρέχει όλη την ισχύ και την απόδοση μιας εξωλέμβιας κατηγορίας V6 των 147kW (200PS), χρησιμοποιώντας μια πιο ελαφριά και πιο εργονομική τετρακύλινδρη διαμόρφωση. Για να φτάσει αυτό το επίπεδο απόδοσης, οι μηχανικοί μας χρησιμοποίησαν έναν ενσωματωμένο τετρακύλινδρο κινητήρα, με χωρητικότητα 2,9 λίτρα, και υψηλότερο ποσοστό συμπίεσης 10,2: 1, για τη δημιουργία εντυπωσιακής επιτάχυνσης και χαμηλής ροπής στρέψης.
Προηγμένη Τεχνολογία για Μέγιστες Επιδόσεις
Σύστημα Ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα
Το περίβλημα στον νέο DF200A έχει ένα μοντέρνο σχεδιασμό, που δίνει μια πρωτοποριακή εμφάνιση. Πέρα από αυτό όμως, ο σχεδιασμός είναι θέμα λειτουργίας. Ενσωματωμένο στο καπό είναι ένα σύστημα ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα που παρέχει δροσερό αέρα κατευθείαν στη μονάδα εισαγωγής πολλαπλών σταδίων του κινητήρα. Οι κινητήρες που "αναπνέουν" ψυχρό αέρα είναι σε θέση να αυξήσουν την απόδοση λειτουργίας με αποτέλεσμα μεγαλύτερη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα.
Ο σχεδιασμός του καλύμματος συμβάλλει επίσης στη μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του κινητήρα με θύρες που επιτρέπουν στον περιστρεφόμενο σφόνδυλο να ωθήσει ζεστό αέρα μέσα από το κάλυμμα προς τα έξω.
Σιγαστήρας
Το σύστημα εξάτμισης του κινητήρα είναι μια πολύ γνωστή πηγή θορύβου στους κινητήρες, αλλά μια άλλη, συχνά παραβλεφθείσα πηγή, είναι η πολλαπλή εισαγωγής. Ο αέρας που αναρροφάται στην πολλαπλή εισαγωγής με υψηλές ταχύτητες μπορεί να δημιουργήσει έναν σκληρό ήχο.
Οι DF200A ενσωματώνουν έναν σιγαστήρα εισόδου αέρα που μειώνει την εν λόγω λειτουργία θορύβου κάνοντας τους εξαιρετικά ήσυχους.
Σύστημα Ελέγχου Lean Burn
Το σύστημα ελέγχου Suzuki Lean Burn είναι ένα έξυπνο σύστημα παράδοσης καυσίμων που επιτυγχάνει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου καθιστώντας τους τετράχρονους κινητήρες της Suzuki πιο οικονομικούς. Παρακολουθώντας την απόδοση του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας σε πραγματικό χρόνο, το σύστημα χρησιμοποιεί την ενσωματωμένη μονάδα ECM 32-bit για να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να παραδώσει ένα πιό ακριβές μείγμα καυσίμου σε όλο το εύρος λειτουργίας του εξωλέμβιου. Τα αποτελέσματα δείχνουν σημαντικές βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλη τη ζώνη ισχύος, συμπεριλαμβανομένου του εύρους πλεύσης όπου χρησιμοποιείται ο κινητήρας κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Συγκρίνοντας τον νέο DF200A με τον αρχικό V6 DF200, οι δοκιμές δείχνουν αύξηση της αποδοτικότητας καυσίμου κατά 19% κυρίως στην περιοχή πλεύσης (περίπου το 70% της μέγιστης ταχύτητας).
- Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν μέσω της εσωτερικών δοκιμών υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)
Σύστημα Ελέγχου με Αισθητήρα Οξυγόνου
Όπως πολλοι από τους high-end εξωλέμβιους της Suzuki, ο DF200A διαθέτει σύστημα ελέγχου ανατροφοδότησης O2 , το οποίο βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης απόδοσης του κινητήρα. Το σύστημα παρακολουθεί τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα για να παρέχει είσοδο στην ECM, επιτρέποντας του να διαχειρίζεται το μείγμα καυσίμου / αέρα για μέγιστη απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
Big Block—Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Ο στόχος σχεδιασμού για τον νέο DF200A ήταν να παρέχει στους χρήστες την απόδοση ενός εξωλέμβιου V6 DF200 από έναν πιο συμπαγή, ελαφρύτερο τετρακύλινδρο κινητήρα. Για το σκοπό αυτό, οι μηχανικοί της Suzuki ξεκίνησαν με τον τετράχρονο κινητήρα σε σειρά των 2,9 λίτρων που χρησιμοποιήθηκε στο DF150 / 175, επικαιροποιώντας το σχέδιο "Big Block" με τετρακύλινδρο DOHC με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και με 10,2: 1 λόγο συμπίεσης. Επιπλέον, ο κινητήρας ενσωματώνει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, εισαγωγή πολλαπλών σταδίων και έναν ενσωματωμένο υπολογιστή 32-bit. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας που ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο από την έκδοση V6 του, καθιστώντας την εξαιρετική επιλογή για εγκατάσταση σε μικρά και μεγάλα σκάφη. Είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή για όσους επιθυμούν να αναβαθμίσουν τα παλαιότερα σκάφη που είναι εφοδιασμένα με δίχρονους κινητήρες V6.
Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)
Η επίτευξη της σωστής ποσότητας αέρα στον κάθε κύλινδρο έχει μεγάλη επίδραση στην απόδοση. Η λειτουργία υψηλής ταχύτητας απαιτεί συνήθως μεγαλύτερη ποσότητα αέρα απο τις μικρότερες ταχύτητες. Το σύστημα εισαγωγής πολλαπλών σταδίων της Suzuki ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες, χρησιμοποιώντας δύο σωλήνες πολλαπλής εισαγωγής ανά κύλινδρο για να εξασφαλίσει ότι ο κινητήρας λαμβάνει τη σωστή ποσότητα αέρα. Σε χαμηλές στροφές, ο αέρας εισέρχεται στο θάλαμο καύσης μέσω ενός μακρύτερου, καμπυλωτού αγωγού σχεδιασμένου να βελτιώνει την καύση και να βελτιώνει τη ροπή χαμηλής τάσης. Καθώς οι στροφές αυξάνουν, οι βαλβίδες ανοίγουν στους σωλήνες άμεσης εισαγωγής. Έχοντας μικρότερο μήκος και λιγότερη αντίσταση, αυτοί οι σωλήνες επιτρέπουν μεγαλύτερο όγκο αέρα μέσα στο θάλαμο, αυξάνοντας την ικανότητα του κινητήρα να αναπνέει αποτελεσματικά σε υψηλές στροφές, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ισχύ εξόδου κατά τη λειτουργία υψηλής ταχύτητας.
Υψηλότερος Λόγος Συμπίεσης 10.2:1
Βασιζόμενοι στην εμπειρία μας στην κατασκευή κινητήρων για μηχανοκίνητα αθλήματα, οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν τον τετρακύλινδρο κινητήρα της σειράς DF200A με υψηλότερη αναλογία συμπίεσης 10,2: 1. Ο υψηλότερος λόγος συμπίεσης επιτυγχάνει αξιοσημείωτη βελτίωση στις επιδόσεις και την ισχύ εξόδου από τον κινητήρα 2.867cm3.
Η μεγαλύτερη χωρητικότητα στην κατηγορία του
Η χωρητικότητα έχει άμεση επίδραση στην επιτάχυνση και τη ροπή. Γενικά μιλώντας, οσο περισσότερα κυβικά τόσο περισσότερη δύναμη. Για το λόγο αυτό, ο DF200A σχεδιάστηκε με κυβισμό 2.867cm3 καθιστώντας τον μεγαλύτερο διαθέσιμο στην κατηγορία των τετρακύλινδρων κινητήρων με 147kW (200PS).
VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)
Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται σε πολλούς από τους κορυφαίους εξωλέμβιους της Suzuki για να παρέχει υψηλή απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα τα οφέλη που προσφέρει η τετράχρονη τεχνολογία. Το σύστημα ξεκινά με ένα καινοτόμο προφίλ έκκεντρου σχεδιασμένο για μέγιστη απόδοση και απόδοση σε υψηλές στροφές. Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται για τον μεταβολισμό του χρονισμού πρόσληψης με τον εκκεντροφόρο άξονα για τη βελτιστοποίηση του χρονισμού για τη λειτουργία χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παρέχει μέγιστη ισχύ εξόδου σε όλο το εύρος λειτουργίας του, παράγοντας μεγαλύτερη ροπή χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας για ισχυρή επιτάχυνση. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα αφήνοντας σας να απολαύσετε τη δύναμη και την απόδοση.
Ομαλή Λειτουργία
Σύστημα Αντιστάθμισης Βάρους
Ένα από τα εγγενή χαρακτηριστικά που είναι κοινά για τους τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά όταν λειτουργούν σε υψηλές στροφές είναι ένας δευτερεύων κραδασμός ο οποίος ευθυγραμμίζεται κατευθείαν με τις κινήσεις του εμβόλου. Για να εξουδετερωθεί αυτή η δόνηση, οι μηχανικοί της Suzuki χρησιμοποιούν ένα δευτερεύον σύστημα εξισορρόπησης που αντισταθμίζει την κίνηση του εμβόλου με οριζόντια κίνηση. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εξισορροπητής χωρίζεται σε αριστερό και δεξιό τμήμα κάθε ένα από τα οποία περιστρέφεται σε αντίθετη κατεύθυνση σε διπλάσια ταχύτητα του στροφαλοφόρου άξονα, αντισταθμίζοντας αποτελεσματικά τους δευτερεύοντες κραδασμούς και επιτυγχάνοντας ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα.
Αθόρυβη Λειτουργία
Οι τετράχρονοι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki έχουν από καιρό αναγνωριστεί για την εξαιρετικά ήσυχη λειτουργία τους. Οι μηχανικοί της Suzuki προχωρούν σε μεγάλο βαθμό ενσωματώνοντας μεθόδους σχεδιασμένες να διατηρούν την εξωλέμβια λειτουργία όσο πιο ήσυχη γίνεται. Σε μια δοκιμή σύγκρισης θορύβου μεταξύ του DF200A και ενός ανταγωνιστικού τετράχρονου κινητήρα 147kW (200PS), τα αποτελέσματα δείχνουν σαφώς ότι το DF200A λειτουργεί πιο αθόρυβα από ό,τι ο ανταγωνιστής του.
Ελαστικές Βάσεις Μαλακού Τύπου
Ο νέος DF200A ενσωματώνει ένα συνδυασμό μαλακού τύπου και λαστιχένιων υποστηριγμάτων υψηλής ώσης και στις δύο άνω και κάτω βάσεις για να μειώσει τη δόνηση του κινητήρα και να προσφέρει σταθερή λειτουργία. Οι ελαστικές βάσεις μαλακού τύπου χρησιμοποιούνται για να απορροφούν τους κραδασμούς που παράγονται στο ρελαντί μέσα από 2.000 σ.α.λ. ενώ τα υψηλής αντοχής λαστιχένια στηρίγματα παρέχουν σταθερή λειτουργία υπό υψηλά φορτία αυξάνοντας την ισχύ και την απόδοση.
Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας
Πρωτοποριακά από τη Suzuki, η χρήση του άξονα μετάδοσης κίνησης σε τετράχρονους εξωλέμβιους έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό για τη μείωση του μεγέθους του εξωλέμβιου. Βρίσκεται σε όλους τους τετράχρονους από τον DF70A και επάνω, ο σχεδιασμός αυτός τοποθετεί τον στροφαλοφόρο άξονα μπροστά από τον άξονα κίνησης κινώντας ταυτόχρονα προς τα εμπρός το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου. Ενώ ο σχεδιασμός συμβάλλει σημαντικά στη συνολική συμπαγή κίνηση και την αυξημένη απόδοση ισχύος, μετακινεί επίσης τον άξονα αδράνειας του κινητήρα, το σημείο όπου οι κραδασμοί του κινητήρα είναι στο ελάχιστο, πάνω από την άνω βάση του κινητήρα, μειώνοντας έτσι σημαντικά τους κραδασμούς. Αυτά τα εξωλέμβια ενσωματώνουν επίσης γρανάζια δύο σταδίων, σχεδιασμένη έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται πλήρως την ισχύ που παράγεται από αυτές τις μηχανές υψηλής απόδοσης. Παρέχοντας μια τελική σχέση μετάδοσης 2,50: 1 - η μεγαλύτερη που μπορείτε να βρείτε σε οποιαδήποτε από αυτούς τους εξωλέμβιους σε αυτή τη κλάση - προσφέρει ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση και μεγάλη ταχύτητα κορυφής.
Προηγμένες Λειτουργίες Διαθέσιμες Μόνο Στους DF200AP
Σύστημα Επιλεκτικής Περιστροφής
Τα μεγάλα σκάφη που είναι εφοδιασμένα με πολλαπλές εξωλέμβιες εγκαταστάσεις συζεύγνουν γενικά με μια κανονική εξωτερική περιστροφή με ένα μοντέλο αντίθετης κατεύθυνσης για να διατηρήσουν το σκάφος σε ευθεία γραμμή. Μόλις απαιτηθεί η αγορά ενός ειδικού μοντέλου αντίθετης περιστροφής, η πρωτοποριακή τεχνολογία Suzuki Selective Rotation εξαλείφει αυτή την ανάγκη, ενσωματώνοντας ένα ειδικό ενοποιημένο σχέδιο γραναζιών, άξονα και ρουλεμάν στο πόδι, που επιτρέπουν στο εξωλέμβιο να λειτουργεί αξιόπιστα και αποτελεσματικά προς οποιαδήποτε κατεύθυνση .
Διατίθεται μόνο στους DF200AP, η λειτουργία αντίθετης περιστροφής απαιτεί έναν προαιρετικό διακόπτη ενεργοποίησης που συνδέεται με ένα κύκλωμα στο εσωτερικό του χώρου του κινητήρα συν την εγκατάσταση μιας έλικας αντίθετης περιστροφής*3.
*3:Συμβουλευτείτε τον αντιπρόσωπό σας πριν αλλάξετε την τυπική περιστροφή προς αντιστροφή (ή αντίστροφα).
Ο προαιρετικός διακόπτης και η πρόσθετη προπέλα χρειάζονται για να αλλάξουν την περιστροφή των εξωλέμβιων.
Σύστημα Ελέγχου Ακριβείας
Διαθέσιμο μόνο με την έκδοση DF200AP, το Suzuki Precision Control είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ηλεκτρονικής πεταλούδας και συστήματος αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο αντικαθιστά τα καλώδια ελέγχου μηχανικής μετάδοσης με ένα ψηφιακό σύστημα πλοήγησης με σκοπό την εξάλειψη της τριβής και της αντίστασης στα χειριστήρια. Το σύστημα παρέχει ομαλό και ακριβή έλεγχο με άμεσες ανταποκρίσεις που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες κατά τη λειτουργία χαμηλών στροφών και κατά τους ελιγμούς.
Σε συνδυασμό με το Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn, το σύστημα συμβάλλει επίσης στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών.
Το Suzuki Precision Control διαθέτει επίσης διασφαλίσεις που βοηθούν στην προστασία του κινητήρα και την πρόκληση ζημιών που οφείλονται σε κακό χειρισμό και είναι συμβατές με μονές, διπλές ή τριπλές εγκαταστάσεις, καθώς και λειτουργία dual station.
Προημένα Ηλεκτρονικά Συστήματα
32-Bit ECM (Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα)
Οι DF200A είναι εξοπλισμένοι με ECM 32-bit (ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου κινητήρα) που παρέχει έλεγχο ακριβείας στη λειτουργία του κινητήρα, ιδιαίτερα στα συστήματα ανάφλεξης και παροχής καυσίμου. Αυτός ο ισχυρός ενσωματωμένος υπολογιστής παρακολουθεί και επεξεργάζεται βασικά δεδομένα που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο από μια σειρά αισθητήρων τοποθετημένων σε περιοχές ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του κινητήρα. Αυτοί οι αισθητήρες περιλαμβάνουν τον αισθητήρα απόλυτης πίεσης πολλαπλής, τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής, τον αισθητήρα θέσης αλλαγής ταχυτήτων, τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας, τον αισθητήρα θερμοκρασίας τοίχου του κυλίνδρου, τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου και τον αισθητήρα θερμοκρασίας πολλαπλής εξαγωγής. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, ο υπολογιστής παρέχει έλεγχο ακριβείας στα συστήματα ανάφλεξης και καυσίμου του κινητήρα διατηρώντας τον βέλτιστο σπινθήρα και την παροχή καυσίμου υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας.
Εναλλάκτης Ενέργειας
Αυτές τις ημέρες τα σκάφη είναι εξοπλισμένα με ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών που απαιτούν μια άφθονη ροή ενέργειας για να τους κρατήσει σε λειτουργία. Από την άλλη πλευρά, ο DF200A είναι εξοπλισμένος με έναν εναλλάκτη σχεδιασμένο για να παράγει την πλειοψηφία της μέγιστης ισχύος 44Α (12V) με τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλή ταχύτητα 1.000rpm - άπλετη για τις περισσότερες περιστάσεις.
Ηλεκτρονική σειριακη εισαγωγή καυσίμου πολλαπλών σημείων
Η Suzuki πρωτοστάτησε στη χρήση ηλεκτρονικής έγχυσης καυσίμου σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες με την κυκλοφορία του αρχικού DF70 / 60 το 1997. Η πολλαπλών σημείων Suzuki Sequential Electronic Fuel Injection παρέχει σε κάθε έναν από τους κυλίνδρους του κινητήρα , ένα βελτιστοποιημένο μίγμα καυσίμου και αέρα που εισάγεται στον κύλινδρο σε υψηλή πίεση σύμφωνα με εντολές από τον 32-bit ECM. Το σύστημα προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, άμεση επιτάχυνση και μειωμένες εκπομπές ρύπων που πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Συμμορφώνεται επίσης με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα σκάφη αναψυχής (RCD), την Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έλαβε βαθμολογία 3 αστέρων από το California Air Resource Board (CARB).
Σχεδιασμένοι να προσφέρουν άνεση
Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί*4
Το νέο σύστημα Keyless Start της Suzuki χρησιμοποιεί ένα ειδικό κλειδι που μεταδίδει έναν κωδικό πρόσβασης στο σύστημα εκκίνησης του κινητήρα. Όσο έχετε αυτό το κλειδί πάνω σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να στέκεστε σε απόσταση ενός μέτρου από την κονσόλα, να συνδέσετε το καλώδιο του διακόπτη έκτακτης ανάγκης, να ενεργοποιήσετε τον κεντρικό διακόπτη και να ξεκινήσετε τον εξωλέμβιο με το πάτημα ενός κουμπιού. Με το κλειδί που παραμένει ασφαλές στην τσέπη σας, το σύστημα προσφέρει απλή, αβίαστη λειτουργία μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο απώλειας κλειδιού.
Το σύστημα κάνει επίσης μια εξαιρετική αποτροπή κλοπής δεδομένου ότι το εξωλέμβιο δεν θα ξεκινήσει χωρίς τον κατάλληλο κωδικό πρόσβασης. Το μπρελόκ επιπλέει επίσης, ώστε σε περίπτωση που βρεθεί στο νερό να μπορείτε να το ανακτήσετε.
*4:Η διαθεσιμότητα ενδέχεται να διαφέρει σε ορισμένες περιοχές. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο της Suzuki.
Υδρόψυκτος ρυθμιστής τάσης με απομονωτή
Οι υδρόψυκτοι ρυθμιστές τάσης ενσωματωμένοι και στις δύο εξωλέμβιες διασκορπίζουν τη θερμότητα στο ρυθμιστή για να βελτιώσουν την ανθεκτικότητα. Το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας ενσωματώνει επίσης μια λειτουργία απομόνωσης που επιτρέπει τη χρήση δύο μπαταριών.
Το σύστημα κατανέμει το ηλεκτρικό ρεύμα σε δύο κυκλώματα και έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει την κύρια μπαταρία σε περίπτωση που η δευτερεύουσα μπαταρία στραγγίσει.
Ασφαλειοθήκη
Οι ασφάλειες για το ηλεκτρικό σύστημα του εξωλέμβιου στεγάζονται σε ένα κιβώτιο ασφαλειών που βρίσκεται στο πλάι του εξωλέμβιου κινητήρα. Αυτός ο σχεδιασμός διατηρεί το εξωτερικό του κινητήρα καθαρό ενώ παράλληλα παρέχει εύκολη πρόσβαση.
Σύστημα Ορίου Κλίσης
Για την προστασία του σκάφους και του κινητήρα από ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά την κλίση του κινητήρα, και οι δύο εξωλέμβιοι διαθέτουν ενσωματωμένο σύστημα ορίου κλίσης που ρυθμίζει ο χρήστης και αποτρέπει την κλίση του εξωλέμβιου πέρα από ένα προκαθορισμένο σημείο.
Διπλή Θύρα Καθαρισμου Κινητήρα
Με την πάροδο του χρόνου, το αλάτι, η άμμος και η συσσώρευση ρύπων μπορούν να περιορίσουν τη ροή στο σύστημα ψύξης προκαλώντας ζημιά. Για να αποφευχθεί αυτή η συσσώρευση, και τα δύο εξωλέμβια είναι εφοδιασμένα με δύο θυρίδες καθαρισμού νερού που κάνουν το ξέπλυμα του συστήματος ψύξης όσο το δυνατόν πιο εύκολο. Με μία θύρα που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του ποδιού και μια δεύτερη στο μπροστινό πλαίσιο, θα έχετε πάντα εύκολη πρόσβαση στο σύστημα έκπλυσης, είτε το σκάφος βρίσκεται μέσα ή έξω από το νερό.
Αισθητήρας κρούσης
Βρίσκεται στoυς DF140A και DF115A, ο αισθητήρας κρούσης παρακολουθεί την καύση για να παρέχει στην ECM τις πληροφορίες που απαιτούνται για την ακριβή διαχείριση του χρονισμού του κινητήρα για βέλτιστη απόδοση. Εκτός από τη μεγιστοποίηση ισχύος, το σύστημα συμβάλλει επίσης στην αύξηση της ανθεκτικότητας του κινητήρα.
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού
Το νερό στο καύσιμο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα που περιλαμβάνουν κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ και διάβρωση του κινητήρα.
Το Σύστημα Ανίχνευσης Νερού της Suzuki έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τον κινητήρα από την υγρασία του καυσίμου χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό για να ειδοποιήσει τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο. Το φίλτρο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας επιτρέπει να ελέγχετε οπτικά το νερό.
Ανθεκτικότητα και Αξιοπιστία
Αντιδιαβρωτική επεξεργασία
Για την προστασία από τη διάβρωση, η Suzuki προστατεύει τα εξωλέμβια της με το δικό της ειδικά σχεδιασμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζεται απευθείας στο κράμα αλουμινίου του εξωλέμβιου, αυτό το φινίρισμα παρέχει μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια αλουμινίου. Η επίστρωση ενός υποστρώματος εποξειδικού αστάρι, ενός μαύρου μεταλλικού φινιρίσματος και ενός καθαρού φινιρίσματος ακρυλικών ινών επάνω σε αυτό αποτελεί μια αποτελεσματική επεξεργασία κατά της διάβρωσης, προστατεύοντας εκείνα τα τμήματα του κράματος αλουμινίου του εξωτερικού που εκτίθενται συνεχώς σε αλμυρό νερό.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF200A*7 |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L:508, X:635 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *5 | L:235, X:240 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 16-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 4 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 2,867 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 97 × 97 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 147 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,500-6,100 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 8.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 44A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.50:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*6 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
17"-27.5" |
*5:Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
*6:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
*7:Διαθέσιμο μοντέλο αντίστροφης περιστροφής.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή