Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ V6 & ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
DF250AUN
Ένα νέο πρότυπο στους κινητήρες από τη Suzuki.
- DF250AUN
Αποδεδειγμένη Tεχνολογία
Οι V6 εξωλέμβιες φτάνουν στην κορυφαία απόδοση τους, χρησιμοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία μας. Έχουν διπλές κεφαλές κυλίνδρου(DOHC), με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, και πολλαπλών σημείων διαδοχική ηλεκτρονική έγχυση καυσίμων.Ο σχεδιασμός 55° V-block τις καθιστούν εξαιρετικά συμπαγείς. Οι DF250AUN φτάνουν στη μέγιστη απόδοσή τους, με τη συμβολή του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT), μεγιστοποιώντας τη ροπή στρέψης από χαμηλό έως μεσαίο εύρος στροφών.
Νέα Τεχνολογία Επιλεκτικής Περιστροφής απο την Suzuki
Εκτός από το σύστημα οδήγησης με καλώδιο (Suzuki Precision Control) και το Σύστημα Ελέγχου Καυσαερίων (Lean Burn Control), o DF250AUN διαθέτει την επιλεκτική περιστροφή της Suzuki.
Στην κλασική (συνηθισμένη) της μορφή, ο εξωλέμβιος κινητήρας λειτουργεί με κανονική περιστροφή, κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού, χρησιμοποιώντας το εμπρόσθιο γρανάζι. Τώρα, αλλάζοντας τη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων και προσθέτοντας μια αντίστροφη περιστροφική έλικα, το ίδιο εξωλέμβιο, μπορεί να λειτουργήσει με αντίστροφη περιστροφή (αριστερόστροφα)
Σε λειτουργία αντίστροφης περιστροφής, η ισχύς μεταδίδεται μέσω του μηχανισμού οπισθοπορείας, ο οποίος έχει αλλάξει, για να δώσει τα ίδια χαρακτηριστικά με τα εμπρός γρανάζια. Αυτός είναι ο πρώτος στον κόσμο στην εξωλέμβια τεχνολογία κινητήρων.
Όταν μόνο το Τέλειο είναι Αρκετά Καλό
Η ναυαρχίδα μας (το έμβλημά μας) V6 προσφέρει την τέλεια ισχύ τόσο στα σκάφη αναψυχής, όσο και στα εμπορικά. Η Suzuki ήταν ο μοναδικός προμηθευτής εξωλέμβιων κινητήρων για την Ιστιοπλοΐα Regatta των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012.
Η Suzuki Λαμβάνει το Έβδομο Βραβείο Καινοτομίας NMMA
Όταν πρόκειται για την κορυφαία τεχνoλογία, η Suzuki πρωτοστατεί διαρκώς, παρέχοντας τεχνολογικά επιτεύγματα που τοποθετούν τις εξωλέμβιες Suzuki στην πρώτη θέση του σχεδιαμού εξωλέμβιων κινητήρων. Αναγνωρίζοντας την DF300AP ως την πιο καινοτόμα εξωλέμβια που παρουσιάστηκε κατά το παρελθόν έτος, η Εθνική Ένωση Παραγωγών Θαλάσσιων Σκαφών (NMMA) βράβευσε την DF300AP με το βραβείο κύρους NMMA - καινοτομίας του 2012. Έτσι η Suzuki καταγράφει μια πρωτοφανή έβδομη νίκη, και ακολουθώντας της προηγούμενης χρονιάς το βραβείο για την νέα DF50A/40A, καταφέρνει και μια δεύτερη, χωρίς προηγούμενο, συνεχόμενη νίκη.
Οι πρώτοι στον κόσμο εξωλέμβιοι κινητήρες με επιλεκτική περιστροφή
Ο βραβευμένος σχεδιασμός ενσωματώνει τόσο την κανονική λειτουργία όσο και τη λειτουργία αντίστροφης περιστροφής σε μια ενιαία μονάδα.
Νέος Σχεδιασμός Ποδιού
Σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο DF300, οι μεγαλύτερες διαφορές που θα βρείτε σε αυτούς τους εξωλέμβιους βρίσκονται στο πόδι, η οποία επανασχεδιάστηκε σύμφωνα με το σύστημα Suzuki Selective Rotation - την πρώτη ενσωμάτωση των μοντέλων κανονικής και αντίθετης περιστροφής στον κόσμο σε μια ενιαία μονάδα. Το σύστημα αποτελείται από μια νέα διάταξη μετάδοσης κίνησης στο πόδι, η οποία επιτρέπει στον εξωλέμβιο κινητήρα να λειτουργεί, είτε σε κανονική, είτε σε αντίθετη περιστροφή, καθώς και σε έναν διακόπτη που συνδέεται με ένα κύκλωμα στο χώρο του κινητήρα, που εμπλέκεται στη λειτουργία αντίθετης περιστροφής.
Όπως και ο DF300, ο εξωλέμβιος DF300AP / 250AP χρησιμοποιεί υψηλή τελική σχέση μετάδοσης 2,08: 1, επιτρέποντάς του να μετατρέπει έλικα με διάμετρο 406 mm (16 ιντσών) σε διαφορετικό εύρος κίνησης για βέλτιστη απόδοση σε μεγάλη ποικιλία σκαφών. Οι αλλαγές στο σχεδιασμό των εργαλείων παρέχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και η προσθήκη μιας εισόδου νερού, διπλής κατεύθυνσης, αλλάζει τη ροή νερού στο σύστημα ψύξης για αυξημένη λειτουργία ψύξης.
Διπλή είσοδος νερού
Το σύστημα ψύξης του κινητήρα στηρίζεται στο νερό που εισάγεται από το πόδι. Χρησιμοποιώντας αυτή την διπλή εισροή νερού, αυξάνεται η ροή νερού στο πόδι, η οποία παρέχει μεγαλύτερη απόδοση ψύξης. Η τοποθέτηση της μπροστινής εισόδου στο ρύγχος του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη παροχή νερού, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες. Η δεύτερη είσοδος είναι, επίσης, τοποθετημένη στο πόδι, επιτρέποντας στον κινητήρα DF300AP / 250AP να λειτουργεί και σε χαμηλή στάθμη νερού.
Μεγάλη εισαγωγή αέρα με απαγωγή της υγρασίας
Οι DF300AP / 250AP και DF250AUN έχουν σχεδιαστεί με μεγάλη εισαγωγή αέρα για τη μεγιστοποίηση της ροής αέρα στον κινητήρα προκειμένου να επιτευχθεί μέγιστη ισχύς. Η αυξημένη ροή αέρα βελτιώνει την ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και παρέχει μια ευρεία ζώνη ισχύος που είναι απαραίτητη σε έναν εξωλέμβιο κινητήρα. Η Suzuki σχεδίασε επίσης ένα σύστημα διαχωρισμού της υγρασίας από τον αέρα , το οποίο βοηθά στην απομάκρυνση του νερού από το σώμα της ηλεκτρονικής πεταλούδας και μια θερμική ασπίδα έτσι ώστε ο αέρας εισαγωγής να μην θερμαίνεται από τον κινητήρα.
Σύστημα Ελέγχου Lean Burn
Το πρωτοποριακό Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn εισήχθη για πρώτη φορά στoυς DF90A / 80A / 70A με μεγάλη επιτυχία στους χρήστες και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας, επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί με ένα πιο αποδοτικό μείγμα καυσίμου, χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη αναλογία αέρα-καυσίμου. Παρέχει τα πλεονεκτήματα της σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας , παρέχοντας σημαντικές βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου στην ταχύτητα συνήθους πλεύσης. Ο συνδυασμός αυτού του συστήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού Suzuki Precision Control και το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων επιτρέπει στον χειριστή ακριβή έλεγχο των στροφών κινητήρα για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου σε ευρύτερο εύρος λειτουργίας. Αυτός ο συνδυασμός παρέχει επίσης ομαλές μεταβάσεις ισχύος σε ολόκληρη την περιοχή RPM. Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι ενώ ταξιδεύετε, ο DF300AP είναι 14% οικονομικότερος από τον αρχικό μη Lean Burn DF300 χωρίς να θυσιάζεται οποιαδήποτε ισχύς του αρχικού DF300.
Καθαρότερη και πιο αποδοτική λειτουργία
Η προηγμένη τετραχρόνη τεχνολογία της Suzuki παρέχει καθαρότερη και αποδοτικότερη λειτουργία, σύμφωνα με την Οδηγία για τα σκάφη αναψυχής (RCD) - Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έλαβε βαθμολογία τριών αστέρων από το California Air Resources Board ( CARB).
Suzuki Precision Control (Ηλεκτρονική πεταλούδα και σύστημα αλλαγής ταχυτήτων)
Το Suzuki Precision Control είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου που αντικαθιστά τα καλώδια ελέγχου μηχανικού τύπου που βρίσκονται σε συμβατικά συστήματα ελέγχου με ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει την πηγή τριβής και αντοχής. Ενώ απολαμβάνετε ομαλή λειτουργία γκαζιού και μετατόπισης με ελάχιστη τριβή, ο υπολογιστής του συστήματος επεξεργάζεται και μεταδίδει εντολές σε πραγματικό χρόνο στους ενεργοποιητές του κινητήρα που παρέχουν ακριβή έλεγχο της πεταλούδας με ομαλότερη, αποφασιστική μετατόπιση. Αυτό είναι πιο εμφανές στην περιοχή χαμηλών στροφών, όπου η λειτουργία είναι αισθητά ομαλή και ακριβής. Όταν συνδυάζεται με το Σύστημα Ελέγχου Καυσαερίων Suzuki, επιτρέπει τον έλεγχο της ροής καυσίμου και αέρα για να αυξήσει το όριο της ελεγχόμενης κλίμακας περιστροφής, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών. Το Suzuki Precision Control διαθέτει επίσης ενσωματωμένα συστήματα που προστατεύουν τον κινητήρα και καταπολεμούν τις ζημιές που οφείλονται σε κακό χειρισμό και ο σχεδιασμός και η απλή καλωδίωση καθιστούν την εγκατάσταση εύκολη, μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο για τοποθέτηση και ρύθμιση. Το σύστημα προσφέρει έλεγχο ακριβείας για μονή, διπλή ή τριπλή εγκατάσταση καθώς και λειτουργία dual station.
Η προηγμένη τεχνολογία της Suzuki προσφέρει μέγιστες επιδόσεις VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)
Οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν τον κινητήρα V6 4.0 λίτρων με ένα επιθετικό προφίλ έκκεντρου που προσφέρει μέγιστη απόδοση και απόδοση σε υψηλές στροφές. Με τη σύνδεση του προφίλ έκκεντρου με τον προηγμένο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVT) της Suzuki, οι DF300AP / 250AP και DF250AUN παρέχουν την πρόσθετη ροπή που απαιτούν οι εξωλέμβιοι για επιτάχυνση στο χαμηλό έως μεσαίο εύρος λειτουργίας. Το VVT επιτυγχάνει αυτό ρυθμίζοντας το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής, επιτρέποντας τους να ανοίξουν πριν κλείσουν πλήρως οι βαλβίδες εξαγωγής, δημιουργώντας μια στιγμιαία επικάλυψη του χρονισμού, όπου και τα δύο σετ βαλβίδων είναι ανοιχτά. Με τη χρήση του VVT, αυτή η επικάλυψη μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί μεταβάλλοντας το χρονισμό εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα που έχει ως αποτέλεσμα το βέλτιστο χρονισμό για λειτουργία χαμηλής και μεσαίας εμβέλειας.
Σώμα πεταλούδας σφαιρικής περιστροφής
Ένα κυκλικό σώμα 81 mm σφαιρικού σωλήνα εξομαλύνει την ταραχώδη ροή αέρα στον κινητήρα που συμβαίνει καθώς αρχίζει να ανοίγει το γκάζι. Η παροχή ομαλότερης ροής αέρα κατά την επιτάχυνση οδηγεί σε αυξημένο έλεγχο της πεταλούδας και σταθερή λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλές στροφές.
Σύστημα Ελέγχου Ανάδρασης O2
Τόσο ο DF300/250AP όσο και ο DF250AUN είναι εφοδιασμένοι με σύστημα ελέγχου αισθητήρα O2 , το οποίο καθιστά τα καυσαέρια καθαρότερα και σε σταθερό επίπεδο ποιότητας . Το σύστημα ελέγχει την αναλογία αέρα / καυσίμου σε κάθε περιοχή λειτουργίας του κινητήρα παρέχοντας τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα ανεξάρτητα από τις στροφές ανά λεπτό.
Ψυγείο καυσίμου
Όσο πιο πυκνό είναι το καύσιμο τόσο καλύτερη η απόδοση που προσφέρει. Η ενσωμάτωση ενός ψυγείου καυσίμου στο σύστημα παράδοσης καυσίμου των DF300AP / 250AP και DF250AUN ψύχει το καύσιμο πριν εισέλθει στον κινητήρα. Η βέλτιστη παροχή καυσίμου στον κινητήρα οδηγεί σε καλύτερη καύση και μεγαλύτερη απόδοση.
Εισαγωγή Αέρα Μεγάλου Μήκους
Άλλος ένας τρόπος βελτίωσης της απόδοσης των DF300AP / 250AP και DF250AUN είναι μια εισαγωγή αέρα μεγάλου μήκους. Χρησιμοποιώντας μακριές σωληνώσεις εισαγωγής που έχουν ρυθμιστεί ώστε να παρέχουν ομαλή ροή αέρα στον κινητήρα, το σύστημα παρέχει στους DF300AP / 250AP και DF250AUN βελτιωμένη ισχύ.
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού
Το νερό στο καύσιμο μπορεί να είναι η πηγή κακής καύσης, χαμηλότερης ισχύος και διάβρωσης. Για να προστατεύσει τον κινητήρα από την υγρασία του καυσίμου, οι DF300AP / 250AP και DF250AUN είναι οι πρώτοι εξωλέμβιοι της Suzuki που χρησιμοποιούν φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό και ειδοποιεί τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF250AUN |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | X:635, XX:762 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *1 | X: 290, XX: 299 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 24-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | V6 (55-degree) |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 4,028 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 98 x 89 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 220.7 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,700-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 8.0 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 54A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.08:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R (Drive-by-wire) |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
15"-27.5" |
- Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
- Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
- Μοντέλο επιλογής περιστροφής.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή