Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COMPACT
DF30A / DF25A
Οι μηχανικοί της Suzuki έχουν εξοπλίσει τον νέο 3-κύλινδρο σε σειρά DF25A / DF30A με μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες της Suzuki, προσφέροντας τους κορυφαία πλεονεκτήματα που τους έβαλαν μπροστά από τους υπόλοιπους. Οι μηχανικά ελαφριοί κινητήρες είναι από καιρό ένα σήμα κατατεθέν της Suzuki.
- DF30A
- DF25A
Σύστημα έγχυσης καυσίμων νέας γενιάς
Το καύσιμο μεταφέρεται μέσω του συστήματος Suzuki Lean Burn Control και του συστήματος Battery-Less Fuel Injection , προσφέροντας στους εξωλέμβιους κινητήρες αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμων, διατηρώντας παράλληλα και εξαιρετική ισχύ και απόδοση.
Πρώτοι στην κλάση με Roller Rocker Arms
Και οι δύο είναι στην πρώτη κατηγορία τους που περιέχει ζύγωθρο με μειωτή τριβής και κάθε ένας χρησιμοποιεί μετατοπισμένο στροφαλοφόρο άξονα, που οδηγεί σε ομαλότερη λειτουργία και μεγαλύτερη μηχανική απόδοση.
Ενδείξεις παρακολούθησης του κινητήρα
Ένα σύστημα παρακολούθησης με LED παρέχει τον έλεγχο των λειτουργιών του κινητήρα με μια ματιά.
Lower Emissions, Efficient Operation
Οι εξαιρετικά αποδοτικές τετράχρονες τεχνολογίες της Suzuki παράγουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που επιτρέπουν σε κινητήρες όπως ο DF25A / 30A να υπακούν σε ορισμένα από τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων * 1 στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του προτύπου εκπομπών EURO 1 (EU Directive 2003 / 44EC) * 2, -αξιολόγηση από το California Air Resources Board (CARB).
- Η συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών είναι συγκεκριμένη ανάλογα με την περιοχή.
- Τα πρότυπα εκπομπών της ΕΕ (καυσαέρια και επίπεδα θορύβου) που καθορίζονται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
- Οι ελαφρύτεροι εξωλέμβιοι κινητήρες στην τετράχρονη κλάση 18,4kW (25PS) / 22,1kW (30PS) * 3.
- Τα συστήματα Lean Burn Control και Battery-Less Fuel Injection, παρέχουν κορυφαία απόδοση καυσίμου.
- Πρώτα στην κατηγορία με Roller Rocker Arms, που παρέχουν ομαλότερη κίνηση στα πιστόνια και μειώνουν την τριβή.
- O μετατοπισμένος στροφαλοφόρος άξονας προσφέρει ομαλότερη κίνηση εμβόλου για μεγαλύτερη λειτουργική απόδοση.
- Η άμεση εισαγωγή αέρα και εξαερισμός τροφοδοτεί τον κινητήρα με μια πιο δροσερή ροή αέρα, για μεγαλύτερη απόδοση.
- Οι ενδείξεις LED παρακολούθησης κινητήρα σας ενημερώνουν για την κατάσταση της λειτουργίας του ανα πάσα στιγμή.
* 3: Σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες από τον Φεβρουάριο του 2014.
Οι ελαφρύτεροι στην κατηγορία τους
Οι ελαφρύτεροι στην κατηγορία*4
Διαθέτοντας μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες της Suzuki, οι DF25A / 30A είναι οι ελαφρύτεροι εξωλέμβιοι που διατίθενται στην τάξη των 18,4kW (25PS) / 22,1kW (30PS). τετράχρονων κινητήρων.*4
*4:Σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες από τον Φεβρουάριο του 2014
Σύστημα εισαγωγής καυσίμων νέας γενιάς (Χωρίς Μπαταρία)
Ένα εξαιρετικά συμπαγές και ελαφρύ σύστημα ψεκασμού καυσίμου έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε αυτά τα εξωλέμβια χωρίς να προσθέτει επιπλέον βάρος. Επιπλέον, λειτουργεί χωρίς μπαταρία και εξακολουθεί να παρέχει ταχύτερες εκκινήσεις, ομαλότερη λειτουργία και περισσότερη επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες.
Σύστημα Ελέγχου Lean Burn
Αυτό το έξυπνο σύστημα διαχείρισης καυσίμου προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα παρακολουθώντας τις επιδόσεις του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας για να παραδώσει ένα πιο ελαφρύ μίγμα καυσίμου στον κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου.
Άμεση εισαγωγή και εξαερισμός καλύμματος κινητήρα
Ένα νέο σχέδιο καλύμματος κινητήρα παρέχει το σύστημα άμεσης εισαγωγής με μια πιο ομαλή, πιο δροσερή ροή αέρα που αυξάνει την απόδοση του κινητήρα. Αυτό, μαζί με ένα νεοδημιουργημένο σύστημα καθαρισμού αέρα, επιτρέπει μεγαλύτερη ισχύ εξόδου από εναν κινητήρα μικρού κυβισμού.
Ο περιστρεφόμενος σφόνδυλος βοηθά στη μείωση των θερμοκρασιών στο εσωτερικό του καλύμματος του κινητήρα με εξαερισμό του ζεστού αέρα προς τα έξω από το κάλυμμα επαναφοράς, την εσωτερική είσοδο αέρα και το άνω κάλυμμα του κινητήρα.
Πρώτοι στην κλάση τους με Roller Rocker Arms
Αυτές είναι οι πρώτες εξωλέμβιες στις αντίστοιχες τάξεις τους για να χρησιμοποιήσουν έναν κύλινδρο με εσωτερικά έδρανα στην επιφάνεια ολίσθησης έκκεντρου για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Ο κύλινδρος αλλάζει την επαφή μεταξύ του εκκεντροφόρου και του βραχίονα ταλάντωσης από μια συμβατική δράση ολίσθησης σε μια δράση κύλισης μειώνοντας την τριβή στη λειτουργία βραχίονα.
Μετατοπισμένος Στροφαλοφόρος Άξονας
Η τοποθέτηση του στροφαλοφόρου ελαφρώς εκτός του κέντρου του κυλίνδρου μειώνει την πλευρική πίεση στο τοίχωμα του κυλίνδρου καθώς το έμβολο κινείται πάνω και κάτω στον κύλινδρο. Το αποτέλεσμα είναι η ομαλότερη κίνηση του εμβόλου, η οποία βελτιώνει την αποδοτικότητα λειτουργίας.
Εύκολη Εκκίνηση
Η έγχυση καυσίμου προσφέρει ευκολότερη εκκίνηση, αλλά η Suzuki πηγαίνει ένα βήμα περαιτέρω ενσωματώνοντας έναν πολύ ελαφρύ εκκινητήρα σε αυτές τις εξωλέμβιες. Απαιτώντας λιγότερη δύναμη έλξης, το Easy Start Recoil Starter κάνει την εκκίνηση του εξωλέμβιου γρήγορου και εύκολου.
Ενδείξεις LED για τη λειτουργία του κινητήρα
Το σύστημα παρακολούθησης LED χρησιμοποιεί τρεις λυχνίες LED για να σας ενημερώνει για τις τρέχουσες συνθήκες λειτουργίας. Βρίσκονται σε μια εύκολα ορατή θέση, οι ενδείξεις LED παρέχουν εύκολη κατανόηση της παρακολούθησης με μια ματιά ώστε να μπορείτε να απολαύσετε μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης.
Θύρα Καθαρισμού Κινητήρα
Για να προστατεύσετε τον κινητήρα από ζημιές που προκαλούνται από το αλάτι, την άμμο και τη βρωμιά που μπορούν να δημιουργηθούν στο σύστημα ψύξης του κινητήρα, τα εξωλέμβια είναι εξοπλισμένα με μια εύκαμπτη θύρα φρεατίων για εύκολη πρόσβαση στο φρεάτιο του συστήματος ψύξης όσο το δυνατόν πιο εύκολη και βολική.
Αντιδιαβρωτικό Σύστημα
Η Suzuki προστατεύει το εξωτερικό του κινητήρα από την επιβλαβή διάβρωση με το δικό του ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζοντας το φινίρισμα απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου του σκάφους, επιτρέπει τη μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια για να αυξήσει την ανθεκτικότητα και να βοηθήσει στην προστασία των εξαρτημάτων που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF30A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *5 | S:62, L:63 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHC |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 3 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 490 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4 X 57.0 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 22.1 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,300 - 6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 1.5 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 14A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.09:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *6 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
9"-15" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF25A | |
---|---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381 | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric/ Manual | Manual |
ΒΑΡΟΣ kg *5 | S:65 | S:62, L:63 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | OHC | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection | |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 3 | |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 490 | |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 60.4 X 57.0 | |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 18.4 | |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000 - 6,000 | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Tiller | |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 1.5 | |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Digital CDI | |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 14A | |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount | |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Manual Trim and Tilt | |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.09:1 | |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R | |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust | |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*6 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
9"-15" |
*5:Ξηρό βάρος: δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
*6:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή