Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COMPACT

DF30A / DF25A

DF30A / DF25A

Οι μηχανικοί της Suzuki έχουν εξοπλίσει τον νέο 3-κύλινδρο σε σειρά DF25A / DF30A με μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες της Suzuki, προσφέροντας τους κορυφαία πλεονεκτήματα που τους έβαλαν μπροστά από τους υπόλοιπους. Οι μηχανικά ελαφριοί κινητήρες είναι από καιρό ένα σήμα κατατεθέν της Suzuki.

DF30A
DF25A
Picture of boat using DF30A/DF25A Picture of boat using DF30A/DF25A

Σύστημα έγχυσης καυσίμων νέας γενιάς 

Το καύσιμο μεταφέρεται μέσω του συστήματος Suzuki Lean Burn Control και του συστήματος Battery-Less Fuel Injection , προσφέροντας στους εξωλέμβιους κινητήρες αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμων, διατηρώντας παράλληλα και εξαιρετική ισχύ και απόδοση.

Πρώτοι στην κλάση με Roller Rocker Arms

Και οι δύο είναι στην πρώτη κατηγορία τους που  περιέχει ζύγωθρο με μειωτή τριβής και κάθε ένας χρησιμοποιεί μετατοπισμένο στροφαλοφόρο άξονα, που οδηγεί σε ομαλότερη λειτουργία και μεγαλύτερη μηχανική απόδοση.

Ενδείξεις παρακολούθησης του κινητήρα 

Ένα σύστημα παρακολούθησης με LED παρέχει τον έλεγχο των λειτουργιών του κινητήρα με μια ματιά.

Lower Emissions, Efficient Operation

Οι εξαιρετικά αποδοτικές τετράχρονες τεχνολογίες της Suzuki παράγουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων που επιτρέπουν σε κινητήρες όπως ο DF25A / 30A να υπακούν σε ορισμένα από τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων * 1 στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του προτύπου εκπομπών EURO 1 (EU Directive 2003 / 44EC) * 2, -αξιολόγηση από το California Air Resources Board (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION
  1. Η συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών είναι συγκεκριμένη ανάλογα με την περιοχή.
  2. Τα πρότυπα εκπομπών της ΕΕ (καυσαέρια και επίπεδα θορύβου) που καθορίζονται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
  • Οι ελαφρύτεροι εξωλέμβιοι κινητήρες στην τετράχρονη  κλάση 18,4kW (25PS) / 22,1kW (30PS) * 3.
  • Τα συστήματα Lean Burn Control και Battery-Less Fuel Injection, παρέχουν κορυφαία απόδοση καυσίμου.
  • Πρώτα στην κατηγορία με Roller Rocker Arms, που παρέχουν ομαλότερη κίνηση στα πιστόνια και μειώνουν την τριβή.
  • O μετατοπισμένος στροφαλοφόρος άξονας προσφέρει ομαλότερη κίνηση εμβόλου για μεγαλύτερη λειτουργική απόδοση.
  • Η άμεση εισαγωγή αέρα και εξαερισμός τροφοδοτεί τον κινητήρα με μια πιο δροσερή ροή αέρα, για μεγαλύτερη απόδοση.
  • Οι ενδείξεις LED παρακολούθησης κινητήρα σας ενημερώνουν για την κατάσταση της λειτουργίας του ανα πάσα στιγμή.

* 3: Σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες από τον Φεβρουάριο του 2014.

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ
  • LEAN BURN
  • BATTERY-LESS FUEL INJECTION

Οι ελαφρύτεροι στην κατηγορία τους

Οι ελαφρύτεροι στην κατηγορία*4

Διαθέτοντας μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες της Suzuki, οι DF25A / 30A είναι οι ελαφρύτεροι εξωλέμβιοι που διατίθενται στην τάξη των  18,4kW (25PS) / 22,1kW (30PS). τετράχρονων κινητήρων.*4

*4:Σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες από τον Φεβρουάριο του 2014

Σύστημα εισαγωγής καυσίμων νέας γενιάς (Χωρίς Μπαταρία)

Ένα εξαιρετικά συμπαγές και ελαφρύ σύστημα ψεκασμού καυσίμου έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε αυτά τα εξωλέμβια χωρίς να προσθέτει επιπλέον βάρος. Επιπλέον, λειτουργεί χωρίς μπαταρία και εξακολουθεί να παρέχει ταχύτερες εκκινήσεις, ομαλότερη λειτουργία και περισσότερη επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες.

Σύστημα Ελέγχου Lean Burn

Αυτό το έξυπνο σύστημα διαχείρισης καυσίμου προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα παρακολουθώντας τις επιδόσεις του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας για να παραδώσει ένα πιο ελαφρύ μίγμα καυσίμου στον κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου.

Diagram of Suzuki Lean Burn Control System

Άμεση εισαγωγή και εξαερισμός καλύμματος κινητήρα

Ένα νέο σχέδιο καλύμματος κινητήρα παρέχει το σύστημα άμεσης εισαγωγής με μια πιο ομαλή, πιο δροσερή ροή αέρα που αυξάνει την απόδοση του κινητήρα. Αυτό, μαζί με ένα νεοδημιουργημένο σύστημα καθαρισμού αέρα, επιτρέπει μεγαλύτερη ισχύ εξόδου από εναν κινητήρα μικρού κυβισμού.

Diagram of Direct Intake And Engine Cover Ventilation

Ο περιστρεφόμενος σφόνδυλος βοηθά στη μείωση των θερμοκρασιών στο εσωτερικό του καλύμματος του κινητήρα με εξαερισμό του ζεστού αέρα προς τα έξω από το κάλυμμα επαναφοράς, την εσωτερική είσοδο αέρα και το άνω κάλυμμα του κινητήρα.

Diagram of Direct Intake And Engine Cover Ventilation

Πρώτοι στην κλάση τους με Roller Rocker Arms

Αυτές είναι οι πρώτες εξωλέμβιες στις αντίστοιχες τάξεις τους για να χρησιμοποιήσουν έναν κύλινδρο με εσωτερικά έδρανα στην επιφάνεια ολίσθησης έκκεντρου για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Ο κύλινδρος αλλάζει την επαφή μεταξύ του εκκεντροφόρου και του βραχίονα ταλάντωσης από μια συμβατική δράση ολίσθησης σε μια δράση κύλισης μειώνοντας την τριβή στη λειτουργία βραχίονα.

Diagram of First In Class With Roller Rocker Arms

Μετατοπισμένος Στροφαλοφόρος Άξονας

Η τοποθέτηση του στροφαλοφόρου ελαφρώς εκτός του κέντρου του κυλίνδρου μειώνει την πλευρική πίεση στο τοίχωμα του κυλίνδρου καθώς το έμβολο κινείται πάνω και κάτω στον κύλινδρο. Το αποτέλεσμα είναι η ομαλότερη κίνηση του εμβόλου, η οποία βελτιώνει την αποδοτικότητα λειτουργίας.

Diagram of Offset Crankshaft

Εύκολη Εκκίνηση

Η έγχυση καυσίμου προσφέρει ευκολότερη εκκίνηση, αλλά η Suzuki πηγαίνει ένα βήμα περαιτέρω ενσωματώνοντας έναν πολύ ελαφρύ εκκινητήρα σε αυτές τις εξωλέμβιες. Απαιτώντας λιγότερη δύναμη έλξης, το Easy Start Recoil Starter κάνει την εκκίνηση του εξωλέμβιου γρήγορου και εύκολου.

Picture of Easy Start Recoil

Ενδείξεις LED για τη λειτουργία του κινητήρα

Το σύστημα παρακολούθησης LED χρησιμοποιεί τρεις λυχνίες LED για να σας ενημερώνει για τις τρέχουσες συνθήκες λειτουργίας. Βρίσκονται σε μια εύκολα ορατή θέση, οι ενδείξεις LED παρέχουν εύκολη κατανόηση της παρακολούθησης με μια ματιά ώστε να μπορείτε να απολαύσετε μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης.

Picture of Engine Monitoring LED Indicators

Θύρα Καθαρισμού Κινητήρα

Για να προστατεύσετε τον κινητήρα από ζημιές που προκαλούνται από το αλάτι, την άμμο και τη βρωμιά που μπορούν να δημιουργηθούν στο σύστημα ψύξης του κινητήρα, τα εξωλέμβια είναι εξοπλισμένα με μια εύκαμπτη θύρα φρεατίων για εύκολη πρόσβαση στο φρεάτιο του συστήματος ψύξης όσο το δυνατόν πιο εύκολη και βολική.

Picture of Engine Flush Port

Αντιδιαβρωτικό Σύστημα 

Η Suzuki προστατεύει το εξωτερικό του κινητήρα από την επιβλαβή διάβρωση με το δικό του ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζοντας το φινίρισμα απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου του σκάφους, επιτρέπει τη μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια για να αυξήσει την ανθεκτικότητα και να βοηθήσει στην προστασία των εξαρτημάτων που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
ΜΟΝΤΕΛΟ DF30A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm S:381, L:508
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Manual
ΒΑΡΟΣ kg *5 S:62, L:63
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OHC
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 3
ΚΥΒΙΚΑ cm3 490
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 60.4 X 57.0
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 22.1
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,300 - 6,300
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Tiller
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 1.5
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. 25
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Digital CDI
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 14A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Manual Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.09:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *6
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
9"-15"
ΜΟΝΤΕΛΟ DF25A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm S:381 S:381, L:508
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric/ Manual Manual
ΒΑΡΟΣ kg *5 S:65 S:62, L:63
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OHC
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 3
ΚΥΒΙΚΑ cm3 490
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 60.4 X 57.0
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 18.4
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,000 - 6,000
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Tiller
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 1.5
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. 25
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Digital CDI
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 14A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Manual Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.09:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ  (Βήμα)*6
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
9"-15"

*5:Ξηρό βάρος: δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.

*6:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.

Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

*Πληροφορίες κατασκευαστή

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ