Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COMPACT
DF50A / DF40A
Εξασφαλίζοντας υψηλή απόδοση καυσίμου και υψηλή απόδοση - Η νέα γενιά DF50A και DF40A.
- DF50A
- DF40A
12-βάλβιδος κινητήρας DOHC - Υψηλής απόδοσης
Οι μηχανικοί της Suzuki βάσισαν τους κινητήρες DF50A και DF40A στον δοκιμασμένο 12-βάλβιδο κινητήρα της Suzuki τριών κυλίνδρων. Αυτός ο κινητήρας υψηλής απόδοσης έχει χωρητικότητα 941cm3 και διαθέτει DOHC powerhead - τον μοναδικό κινητήρα DOHC που χρησιμοποιείται στην εξωλέμβια κλάση των 36.8kW (50PS) / 29.4kW (40PS) με τέσσερις βαλβίδες, ανά κύλινδρο, και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα βελτιστοποιημένο για μέγιστη απόδοση στις υψηλές στροφές.Κατά το σχεδιασμό αυτού του κινητήρα, οι μηχανικοί της Suzuki εστίασαν, επίσης, στη βελτίωση της μηχανικής απόδοσης. Κάθε μέρος του αναλύθηκε και επανασχεδιάστηκε για να μειώσει τις μηχανικές απώλειες προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα, ένας νέος σχεδιασμός αντλίας λαδιού κάνει την εσωτερική ροή λαδιού πιο αποτελεσματική, διατηρώντας τα κινούμενα μέρη σε καλύτερη λίπανση, ενώ καταναλώνει λιγότερη ενέργεια. Η συνδυασμένη μείωση των μηχανικών απωλειών, από το σύνολο του κινητήρα, συμβάλλει στην καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Σύστημα Eλέγχου Suzuki Lean Burn
Το σύστημα ελέγχου Lean Burn της Suzuki είναι ένα έξυπνο σύστημα που παρακολουθεί τις επιδόσεις του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας του, ώστε να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να προσφέρει ένα πιο ελαφρύ μείγμα καυσίμου στον κινητήρα. Πρώτα εφαρμόστηκε στους DF90A / 80A / 70A, και αργότερα στον DF60A, το σύστημα αυτό προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου, από τις χαμηλές έως τις πιο υψηλές ταχύτητες, στις οποίες και χρησιμοποιείται περισσότερο η μηχανή. Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι, στις μεσαίες ταχύτητες, ο DF50A επιτυγχάνει μια βελτίωση στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, κατά 23%, σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Ηλεκτρονική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων
Η Suzuki πρωτοστάτησε στη χρήση ηλεκτρονικής εισαγωγής καυσίμων, πολλαπλών σημείων, σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες. Αυτό το προηγμένο, δοκιμασμένο στο χρόνο σύστημα συλλέγει δεδομένα λειτουργίας, από μια σειρά αισθητήρων που βρίσκονται σε βασικές περιοχές του κινητήρα, επεξεργάζεται τα δεδομένα και υπολογίζει τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου και αέρα, που απαιτείται για τον κινητήρα, και όλα σε πραγματικό χρόνο. Με το σύστημα αυτό της Suzuki επωφελήστε με ομαλές εκκινήσεις, μέγιστη λειτουργική απόδοση, άριστη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Αλυσίδα χρονισμού – Χωρίς ανάγκες συντήρησης
Οι κινητήρες DF50A και DF40A είναι οι μόνοι εξωλέμβιοι στην κατηγορία των 36.8kW (50PS) / 29.4kW (40PS) εξωλέμβιων, που έχουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας αλυσίδας χρονισμού. Η αλυσίδα περιλούζεται με λάδι, είναι αυτορρυθμιζόμενη και δεν χρειάζεται συντήρηση με αποτέλεσμα να προσφέρει αξιόπιστη λειτουργία σε μεγάλο βάθος χρόνου.
Εναλλάκτης 19Α
Οι κινητήρες DF50A και DF40A είναι εξοπλισμένοι με ισχυρό δυναμό 19Α, που παράγει περίπου 11,5A, ακόμα και όταν ο κινητήρας λειτουργεί στις χαμηλές 1.000 σ.α.λ. Υπό κανονικές συνθήκες, είναι αρκετή, για να κρατήσει την μεγάλη ποικιλία των ηλεκτρονικών που χρησιμοποιούνται συνήθως.
Όταν μόνο το τέλειο είναι αρκετό
Είμαστε υπερήφανοι που αποτελέσαμε τον μοναδικό προμηθευτή θαλάσσιων εξωλέμβιων κινητήρων για την Ιστιοπλοϊκή Ρεγκάτα των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου 2012, με τον κινητήρα DF40A να είναι ένα από τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν για αυτό το σημαντικό γεγονός.
Παροχή ανώτερης απόδοσης καυσίμου και υψηλής απόδοσης - Η νέα γενιά DF50A και DF40A
12-Βάλβιδος Κινητήρας DOHC
Οι μηχανικοί της Suzuki βάσισαν τους κινητήρες DF50A και DF40A στον δοκιμασμένο σε σειρά κινητήρα των 12 βαλβίδων της Suzuki. Αυτός ο κινητήρας υψηλής απόδοσης έχει χωρητικότητα 941 cm3 και διαθέτει DOHC κυλινδροκεφαλή - τον μοναδικό κινητήρα DOHC που χρησιμοποιείται στην εξωλέμβια κλάση των 36.8kW (50PS) /29.4kW (40PS) με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα βελτιστοποιημένο για μέγιστη αποτελεσματικότητα στην περιοχή υψηλών στροφών.
Κατά το σχεδιασμό αυτού του κινητήρα, οι μηχανικοί της Suzuki εστίασαν επίσης στη βελτίωση της μηχανικής απόδοσης. Κάθε συστατικό αναλύθηκε και επανασχεδιάστηκε για να μειώσει τις μηχανικές απώλειες προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα, ένας νέος σχεδιασμός αντλίας λαδιού κάνει την εσωτερική ροή λαδιού πιο αποτελεσματική, διατηρώντας τα κινούμενα μέρη καλύτερα λαδωμένα ενώ καταναλώνει λιγότερη ενέργεια. Η συνδυασμένη μείωση των μηχανικών απωλειών σε όλο τον κινητήρα συμβάλλει στην καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Σύστημα Εύκολης Εκκίνησης
Οι εκκινήσεις είναι γρήγορες και εύκολες με το σύστημα Easy Start της Suzuki. Δεν χρειάζεται να κρατάτε το κλειδί, γυρίστε το μόνο μία φορά και το σύστημα εκκίνησης παραμένει αναμμένο μέχρι να ξεκινήσει ο κινητήρας. Το σύστημα παρέχει πιο ομαλή και βελτιωμένη εκκίνηση για να ξεκινήσετε τη διαδρομή σας πιο γρήγορα.
Καθαρότερη και πιο αποδοτική λειτουργία
Η προηγμένη τετράχρονη τεχνολογία της Suzuki παρέχει καθαρή και αποδοτική λειτουργία, η οποία συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών EURO 1 (Οδηγία 2003/44 / EΚ της ΕΕ) - τα πρότυπα εκπομπών της ΕΕ (καυσαέρια και επίπεδα θορύβου) που καθορίζονται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο έχουν λάβει βαθμολογία τριών αστέρων από το California Air Resources Board (CARB).
Σύστημα Ελέγχου Lean Burn
Το σύστημα ελέγχου Suzuki Lean Burn είναι ένα έξυπνο σύστημα που παρακολουθεί τις επιδόσεις του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας για να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να προσφέρει ένα πιο ελαφρύ μίγμα καυσίμου στον κινητήρα. Πρώτα εισήχθη στο DF90A / 80A / 70A, και αργότερα στο DF60A, το σύστημα αυτό προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου από τη λειτουργία χαμηλών ταχυτήτων μέχρι το εύρος πλεύσης, όπου ο κινητήρας χρησιμοποιείται το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι σε μεσαίες ταχύτητες, ο νέος DF50A επιτυγχάνει βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 23% σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Αυτορυθμιζόμενη Αλυσίδα Χρονισμού
Οι DF50A και DF40A είναι οι μόνοι εξωλέμβιοι στην κατηγορία των 36.8kW (50PS) / 29.4kW (40PS) που ενσωματώνουν αυτορυθμιζόμενη αλυσίδα χρονισμού. Η αλυσίδα λειτουργεί μέσα σε λιπαντικό, είναι αυτορυθμιζόμενη και δεν χρειάζεται συντήρηση με αποτέλεσμα τα πολλά χρόνια αξιόπιστης υπηρεσίας.
Ηλεκτρονική εισαγωγή καυσίμου πολλαπλών σημείων
Η Suzuki πρωτοστάτησε στην ηλεκτρονική εισαγωγή καυσίμου πολλαπλών σημείων στους τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες. Αυτό το προηγμένο, δοκιμασμένο στο χρόνο σύστημα συλλέγει δεδομένα λειτουργίας από μια σειρά αισθητήρων που βρίσκονται σε βασικές περιοχές του κινητήρα, επεξεργάζεται τα δεδομένα και υπολογίζει τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου και αέρα που απαιτείται για τον κινητήρα - όλα σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες επωφελούνται από ομαλές εκκινήσεις, μέγιστη λειτουργική απόδοση, άριστη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Εναλλάκτης Μεγάλης Χωρητικότητας 19Α
Οι DF50A και DF40A είναι εξοπλισμένοι με ισχυρό 19Α εναλλάκτη που παράγει περίπου 11,5Α ακόμα και όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές 1.000 σ.α.λ. Υπό κανονικές συνθήκες, είναι αρκετή για να κρατήσει μια ποικιλία ηλεκτρονικών συσκευών που λειτουργούν στις περισσότερες περιπτώσεις.
Αντιδιαβρωτικό Σύστημα της Suzuki
Η Suzuki προστατεύει το εξωτερικό του κινητήρα από την επιβλαβή διάβρωση με το δικό του ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζοντας το φινίρισμα απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου του σκάφους, επιτρέπει τη μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια για να αυξήσει την ανθεκτικότητα και να βοηθήσει στην προστασία των εξαρτημάτων που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF50A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *4 | S:102, L:104 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 12-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 3 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 941 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 72.5 × 76 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 36.8 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,300-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 2.7 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 19A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.27:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *5 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
9"-17" |
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF40A |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | S:381, L:508 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *4 | S:102, L:104 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 12-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 3 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 941 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 72.5 × 76 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 29.4 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,000-6,000 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 2.7 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 19A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.27:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *5 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
9"-17" |
*4:Ξηρό βάρος: δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
*5:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή