Content
ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ
ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COMPACT
DF60AV
Εξοπλισμένοι με πρωτοποριακή μηχανική, συμπεριλαμβανομένης της πρωτοποριακής τεχνολογίας Lean Burn Control. Οι ελαφριοί κινητήρες μας είναι μικρού μεγέθους, αλλά έχουν μεγάλη απόδοση.
- DF60AV
Περιστροφή Υψηλής Ενέργειας
Με την κυκλοφορία της νέας γενιάς κινητήρων DF60AV και DF50AV, οι μηχανικοί μας έχουν διαμορφώσει μια τριάδα εξωλέμβιων που προσφέρει μεγάλη οικονομία καυσίμων, χωρίς να θυσιάζει απόδοση. Αυτό έχει επιτευχθεί χρησιμοποιώντας το προηγμένο μας Σύστημα Ελέγχου Καυσίμων.
Τεχνολογία Suzuki Lean Burn
Οι μηχανικοί της Suzuki ανέπτυξαν το Σύστημα Ελέγχου Καυσίμων Lean Burn, το οποίο ρυθμίζει το μείγμα αέρα/καυσίμου ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας. Το σύστημα βελτιώνει σημαντικά την απόδοση καυσίμου σε όλο το εύρος λειτουργίας, από χαμηλές ταχύτητες μέχρι και τις υψηλές στροφές.
Αυτορρυθμιζόμενη αλυσίδα χρονισμού
Η αλυσίδα χρονισμού λειτουργεί μέσα σε κλειστό χώρο που περιέχει λάδι, οπότε δεν χρειάζεται ποτέ λίπανση και διαθέτει αυτόματο υδραυλικό τεντωτή, έτσι ώστε να παραμένει σωστά ρυθμισμένη, ανά πάσα στιγμή. Απλό, αποτελεσματικό και χωρίς συντήρηση.
Καθαρότερη, πιο αποτελεσματική λειτουργία
Η Suzuki χρησιμοποιεί αρκετές προηγμένες τεχνολογίες για την παροχή καθαρότερης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας σύμφωνα με την Οδηγία για τα σκάφη αναψυχής (RCD) - Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έχει λάβει βαθμολογίες τριών αστέρων από την California Air Πίνακας Πόρων (CARB).
- 12-βάλβιδος κινητήρας υψηλής απόδοσης DOHC
- Η περιστροφή υψηλής ενέργειας παρέχει δύναμη για τη μετακίνηση βαρέων σκαφών
- Εξαιρετική ευελιξία, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες
- Η τεχνολογία Lean Burn της Suzuki παρέχει την ύψιστη απόδοση καυσίμου
- Οι ελαφρύτεροι και πιο εργονομικοί εξωλέμβιοι κινητήρες μεγάλων κυβικών στα 44,1kW (60PS) και 36,8kW (50PS).
- Σύμφωνα με έρευνες που διεξάχθηκαν εσωτερικά από τον Ιούλιο του 2013.
Πάρτε τον έλεγχο με ένα κινητήρα υψηλής ώθησης Suzuki
Περιστροφή Υψηλής ενέργειας
Το DF60AV / 50AV είναι εκδόσεις υψηλής ώσης της απλής DF60A / 50A με το σύστημα υψηλής ώσης της Suzuki. Αυτά τα εξωλέμβια είναι εξοπλισμένα με πόδια βασισμένα σε εκείνα των DF140A, ειδικά σχεδιασμένα με μεγάλη σχέση μετάδοσης 2,42 ικανής να περιστρέψει προπέλες 14 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει μια αύξηση 42% στην ώθηση προς τα εμπρός και 136% στην ώθηση προς τα πίσω που χρειάζεστε για τη κίνηση βαρέων σκαφών. * Αυτός ο σχεδιασμός σας δίνει πιο ακριβή έλεγχο στους ελιγμούς , ανώτερους χειρισμούς σε χαμηλή ταχύτητα, καλύτερη επιτάχυνση και άφθονη δύναμη για κίνηση και ελιγμούς με βαρύ φορτίο. Όπως θα περίμενε κανείς από τη Suzuki, και τα δύο αυτά εξωλέμβια έχουν σχεδιασθεί εξολοκλήρου για να είναι συμπαγή και ελαφριά. Και σε σύγκριση με άλλα μοντέλα υψηλής ώσης αντίστοιχης κατηγορίας , το καθένα παίρνει τον τίτλο του ελαφρύτερου και πιο συμπαγούς.
*2:Η ώθηση μετρήθηκε στατικά με τη χρήση ενός στατικού σκάφους δοκιμής που έτρεξε προς τα εμπρός στις 3.500 σ.α.λ. και όπισθεν στις 3.200 σ.α.λ. Τα δεδομένα ελήφθησαν με εσωτερική δοκιμή υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, μέγεθος έλικας, καιρός κ.λπ.)
Μηχανικά αποδοτικός κινητήρας DOHC 12 βαλβίδων
Βασισμένο στο DF60A της Suzuki, οι DF60AV / 50AV χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα τριών κυλίνδρων σε σειρά με κυβισμό 941 cm3. Αυτός ο υψηλής απόδοσης κινητήρας διαθέτει 12-βαλβίδο DOHC με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα βελτιστοποιημένο για μέγιστη απόδοση στην περιοχή υψηλών στροφών. Όταν οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν αυτόν τον κινητήρα, επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της μηχανικής απόδοσης μειώνοντας τις μηχανικές απώλειες. Κάθε τμήμα και συστατικό επανασχεδιάστηκε με αυτό το πνεύμα, οδηγώντας σε στοιχεία όπως μια αντλία λαδιού που επιτρέπει στο λαδι να ρέει μέσω του συστήματος λίπανσης με λιγότερη αντίσταση, διατηρώντας τα κινούμενα μέρη καλύτερα λαδωμένα. Όλες οι μειώσεις στις συνδυασμένες μηχανικές απώλειες αυξάνουν την οικονομία καυσίμου.
Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn
Το Σύστημα Ελέγχου Lean Burn της Suzuki εισήχθη για πρώτη φορά στους τετράχρονους κινητήρες DF90A / 80A / 70A ως ένα έξυπνο σύστημα παροχής καυσίμου που επιτυγχάνει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου. Με την παρακολούθηση της απόδοσης του κινητήρα και των συνθηκών λειτουργίας σε πραγματικό χρόνο, το σύστημα προβλέπει τις ανάγκες των καυσίμων να παράγουν ένα πιο ελαφρύ μίγμα καυσίμου στον κινητήρα που παράγει οφέλη από τη λειτουργία χαμηλών ταχυτήτων μέχρι το εύρος πλεύσης, όπου ο κινητήρας χρησιμοποιείται το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι σε μεσαίες ταχύτητες, και οι δύο εξωλέμβιοι επιδεικνύουν αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τους προκάτοχες που δεν είναι φτωχού τύπου.
Πιο συμπαγείς και ελαφρύτερα σχεδιασμένοι
Όταν πρόκειται για την κατασκευή των ελαφρύτερων, πιο συμπαγών τετράχρονων εξωλέμβιων, η Suzuki είναι σαφώς ο ηγέτης της βιομηχανίας. Ακολουθώντας την παράδοση αυτή, το DF60AV / 50AV είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου με τη χρήση εξαρτημάτων που έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο συμπαγή και ελαφρά διατηρώντας παράλληλα τη λειτουργική τους ακεραιότητα. Αυτό καθιστά τα DF60AV και DF50AV τα ελαφρύτερα και τα πιο συμπαγή εξωλέμβια υψηλής ώσης διαθέσιμα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.
Σύστημα Εύκολης Εκκίνησης Suzuki
Οι εκκινήσεις είναι γρήγορες και εύκολες με το σύστημα Easy Start της Suzuki. Δεν χρειάζεται να κρατάτε το κλειδί, γυρίστε το μόνο μία φορά και το σύστημα εκκίνησης παραμένει αναμμένο μέχρι να ξεκινήσει ο κινητήρας. Το σύστημα παρέχει πιο ομαλή και βελτιωμένη εκκίνηση για να ξεκινήσετε τη διαδρομή σας πιο γρήγορα.
Ηλεκτρονική εισαγωγή καυσίμου πολλαπλών σημείων
Η Suzuki πρωτοστάτησε στη χρήση του ηλεκτρονικού συστήματος εισαγωγής καυσίμων σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες. Αυτό το προηγμένο, δοκιμασμένο στο χρόνο σύστημα συλλέγει δεδομένα λειτουργίας από μια σειρά αισθητήρων που βρίσκονται σε βασικές περιοχές του κινητήρα, επεξεργάζεται τα δεδομένα και υπολογίζει τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου και αέρα που απαιτείται για τον κινητήρα - όλα σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες επωφελούνται από ομαλές εκκινήσεις, μέγιστη λειτουργική απόδοση, άριστη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Σύστημα Suzuki Troll Mode
Παρέχοντας λεπτό έλεγχο στις στροφές του κινητήρα σε χαμηλές στροφές, αυτό το εύχρηστο σύστημα είναι στάνταρ στα μοντέλα με λαβή και είναι διαθέσιμο ως επιλογή στις εκδόσεις του τηλεχειριστηρίου. Ένας ανεξάρτητος διακόπτης ελέγχου επιτρέπει τη ρύθμιση σε βήματα των 50 στροφών ανά λεπτό σε μια περιοχή από το ρελαντί έως τις 1.200 σ.α.λ. Το σύστημα περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο στροφόμετρο και είναι επίσης συμβατό με τα ψηφιακά όργανα SMIS * 3 της Suzuki και τους αναλογικούς μετρητές "διπλής κλίμακας".
*3:Suzuki Modular Instrument System
Αυτορυθμιζόμενη Αλυσίδα Χρονισμού
Ο αρχικός DF50 ήταν ο πρώτος τετράχρονος που είχε αλυσίδα χρονισμού και ο DF60A ήταν στην κατηγορία 44.1kW (60PS), οπότε είναι φυσικό το DF60AV / 50AV να είναι εξοπλισμένοι με το ίδιο. Η αλυσίδα λειτουργεί μέσα σε λιπαντικό και διαθέτει αυτόματο υδραυλικό τεντωτήρα που διατηρεί την κατάλληλη ρύθμιση της αλυσίδας για λειτουργία χωρίς συντήρηση.
Εναλλάκτης 19A
Ένας ισχυρός 19-amp εναλλάκτης έχει σχεδιαστεί για να παράγει τουλάχιστον 11,5 αμπέρ ισχύος ακόμη και με τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές 1.000rpm. Υπό κανονικές συνθήκες, είναι αρκετή για να κρατήσει μια ποικιλία ηλεκτρονικών συσκευών που λειτουργούν συγχρόνως στις περισσότερες περιπτώσεις.
Σύστημα Ορίου Κλίσης
Οι DF60AV / 50AV διαθέτουν σύστημα ορίου κλίσης που βοηθά στην προστασία της βάρκας από ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά την κλίση του εξωλέμβιου κινητήρα. Ο σχεδιασμός ενσωματώνει τη λειτουργία ενός ορίου κλίσης και χρησιμοποιεί έναν απαλλαγμένο από βηματισμό, συνεχή τύπο περιοριστή κλίσης που επιτρέπει την εγκατάσταση του εξωλέμβιου σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο σκάφους.
Αντιδιαβρωτικό Σύστημα Suzuki
Η Suzuki προστατεύει το εξωτερικό του κινητήρα από την επιβλαβή διάβρωση με το δικό του ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζοντας το φινίρισμα απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου του σκάφους, επιτρέπει τη μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια για να αυξήσει την ανθεκτικότητα και να βοηθήσει στην προστασία των εξαρτημάτων που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.
ΜΟΝΤΕΛΟ | DF60AV |
---|---|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm | L:508, X:635 *6 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | Electric |
ΒΑΡΟΣ kg *4 | L:115, X:118 *6 |
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | DOHC 12-Valve |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 3 |
ΚΥΒΙΚΑ cm3 | 941 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm | 72.5 × 76 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ kW | 44.1 |
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm | 5,300-6,300 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | Remote |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. | 2.7 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. | 25 (Optional) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ | Fully-transistorized |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 12V 19A |
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | Shear Mount |
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ | Power Trim and Tilt |
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.42:1 |
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ | F-N-R |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Through Prop Hub Exhaust |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*5 Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων. |
9"-17" |
*4:Ξηρό βάρος:δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
*5:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
*6:Μόνο DF60AV
Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή